ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NPS VFXEH22
Cod: VFXEH22
Producator: NPS
Coduri OE:
Specificatie: Irridium P/L
Diametru [mm]: 12
Deschidere cheie: 14
Masa [g]: 42
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 26.5
Specificatie: 1.5Ni
Cod motor: VQ35DE
Calitate: 8
alternativ:
An fabricatie de la: 10/2008
Producator: NPS
Coduri OE:
Specificatie: Irridium P/L
Diametru [mm]: 12
Deschidere cheie: 14
Masa [g]: 42
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 26.5
Specificatie: 1.5Ni
Cod motor: VQ35DE
Calitate: 8
alternativ:
An fabricatie de la: 10/2008
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2005-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2006-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2005-prezent 313CP (230 KW) 3498cmc,
NISSAN MURANO (Z51) 3.5 4x4 2008-prezent 256CP (188 KW) 3498cmc,
NISSAN JUKE (F15) 1.6 DIG-T 2010-prezent 190CP (140 KW) 1618cmc,
NISSAN JUKE (F15) 1.6 DIG-T 4x4 2010-prezent 190CP (140 KW) 1618cmc,
MAZDA 5 (CW) 2.0 MZR 2011-prezent 144CP (106 KW) 1999cmc,
SUBARU FORESTER (SH) 2.0 AWD 2010-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
NISSAN MURANO (Z51) 3.5 4x4 2011-prezent 260CP (191 KW) 3498cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.