ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii KLAXCAR FRANCE 43036z(1214462)
Cod: 43036z
Producator: KLAXCAR FRANCE
Coduri OE: 1214462, 224012F200, 2240170J19, 2240174B00, 2240199B22, 31596003
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: conducta aprindere cupru
Bujie: cu rezistenta
An fabricatie pana la: 06/1992
An fabricatie de la: 05/1998
Producator: KLAXCAR FRANCE
Coduri OE: 1214462, 224012F200, 2240170J19, 2240174B00, 2240199B22, 31596003
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: conducta aprindere cupru
Bujie: cu rezistenta
An fabricatie pana la: 06/1992
An fabricatie de la: 05/1998
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 120CP (88 KW) 1905cmc,
NISSAN MICRA II (K11) 1.0 i 16V 1992-2000 54CP (40 KW) 998cmc,
NISSAN MICRA II (K11) 1.3 i 16V 1992-2000 75CP (55 KW) 1275cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V 1998-2001 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V 1998-2001 99CP (73 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1998-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,
OPEL FRONTERA B (6B_) 3.2 i (6B1VF, 6B1_6) 1998-prezent 205CP (151 KW) 3165cmc,
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.5 2000-prezent 90CP (66 KW) 1498cmc,
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.8 2000-prezent 114CP (84 KW) 1769cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.