ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj KAWE 953395
Cod: 953395
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: D 225
Profil butuc roata: 25,7 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: DV6TED4/F
Numar sasiu: C31
An fabricatie pana la: 04/1982
An fabricatie de la: 09/1990
De la numar serie sasiu: 9156
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 8E-5-400 000
Producator: KAWE
Coduri OE:
Parametru: D 225
Profil butuc roata: 25,7 x 24
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: DV6TED4/F
Numar sasiu: C31
An fabricatie pana la: 04/1982
An fabricatie de la: 09/1990
De la numar serie sasiu: 9156
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 8E-5-400 000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 quattro 1988-1992 136CP (100 KW) 2309cmc,
FORD MONDEO I combi (BNP) 1.6 i 16V 1993-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 1990-1997 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e. 1986-1988 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 1987-1996 150CP (110 KW) 1995cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,
NISSAN LAUREL (JC32) 2.4 1985-1987 128CP (94 KW) 2393cmc,
NISSAN LAUREL (JC32) 2.8 D 1985-1987 84CP (62 KW) 2792cmc,
NISSAN LAUREL (JC32) 2.8 D 1985-1989 90CP (66 KW) 2826cmc,
NISSAN VANETTE Bus (C22) 2.4 i (SLC22) 1986-1995 101CP (74 KW) 2389cmc,
AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.2 E 1987-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,
NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1986-1991 75CP (55 KW) 2494cmc,
FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 72CP (53 KW) 1372cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.8 V6 24V 2000-2010 204CP (150 KW) 2792cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.3 D 1985-1988 69CP (51 KW) 2289cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.5 D 4WD 1985-1988 72CP (53 KW) 2488cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.