ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Disc frana KAMOKA 103219(34216775287)
Cod: 103219
Producator: KAMOKA
Coduri OE: 34216775287
Diametru [mm]: 330
Grosime disc frâna [mm]: 20
Grosime minima [mm]: 18,4
Articol completare/Info suplimentar 2: Disc frana doua bucati
Tip disc frâna: ventilat
Procesare: continut ridicat de carbon
Numar gauri: 5
Diametru asezare gauri -? [mm]: 120
Înaltime [mm]: 68,8
Diametru de centrare [mm]: 75
Diametru interior [mm]: 185
Alezaj-? [mm]: 16,5
Articol completare/Info suplimentar 2: cu suruburi
Cod MAPP disponibil:
Partea de montare: puntea spate
Sistem de frânare: nu pentru vehicule cu frana de mare capacitate
An fabricatie de la: 09/2010
Producator: KAMOKA
Coduri OE: 34216775287
Diametru [mm]: 330
Grosime disc frâna [mm]: 20
Grosime minima [mm]: 18,4
Articol completare/Info suplimentar 2: Disc frana doua bucati
Tip disc frâna: ventilat
Procesare: continut ridicat de carbon
Numar gauri: 5
Diametru asezare gauri -? [mm]: 120
Înaltime [mm]: 68,8
Diametru de centrare [mm]: 75
Diametru interior [mm]: 185
Alezaj-? [mm]: 16,5
Articol completare/Info suplimentar 2: cu suruburi
Cod MAPP disponibil:
Partea de montare: puntea spate
Sistem de frânare: nu pentru vehicule cu frana de mare capacitate
An fabricatie de la: 09/2010
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Pentru:
BMW 5 (F10, F18) 520 d 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 525 d 2010-prezent 204CP (150 KW) 2993cmc,
BMW 5 (F10, F18) 530 d 2009-prezent 245CP (180 KW) 2993cmc,
BMW 5 (F10, F18) 523 i 2009-prezent 204CP (150 KW) 2996cmc,
BMW 5 (F10, F18) 528 i 2010-prezent 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (F11) 520 d 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 525 d 2010-prezent 204CP (150 KW) 2993cmc,
BMW 5 Touring (F11) 530 d 2010-prezent 245CP (180 KW) 2993cmc,
BMW 5 Touring (F11) 528 i 2010-prezent 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (F11) 523 i 2010-prezent 204CP (150 KW) 2996cmc,
BMW 5 (F10, F18) 530 d xDrive 2011-prezent 258CP (190 KW) 2993cmc,
BMW 5 (F10, F18) 525 d 2011-prezent 218CP (160 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 525 d xDrive 2011-prezent 218CP (160 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 528 i xDrive 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,
BMW 5 (F10, F18) 530 d 2011-prezent 258CP (190 KW) 2993cmc,
BMW 5 (F10, F18) 520 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,
BMW 5 (F10, F18) 528 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,
BMW 5 (F10, F18) 530 i 2011-prezent 272CP (200 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (F11) 525 d xDrive 2011-prezent 218CP (160 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 528 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,
BMW 5 Touring (F11) 528 i xDrive 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,
BMW 5 Touring (F11) 525 d 2011-prezent 218CP (160 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 530 d 2011-prezent 258CP (190 KW) 2993cmc,
BMW 5 Touring (F11) 520 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,
BMW 5 Touring (F11) 530 i 2011-prezent 272CP (200 KW) 2996cmc,
BMW 5 (F10, F18) 525 d xDrive 2011-prezent 211CP (155 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 525 d 2011-prezent 211CP (155 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 520 i 2011-prezent 163CP (120 KW) 1997cmc,
BMW 5 Touring (F11) 518 d 2013-prezent 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 518 d 2013-prezent 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 520 d xDrive 2013-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 520 d xDrive 2013-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 523 i 2010-2011 204CP (150 KW) 2497cmc,
BMW 5 Touring (F11) 518 d 2014-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 520 d 2014-prezent 190CP (140 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (F11) 520 d xDrive 2014-prezent 190CP (140 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 518 d 2014-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 520 d 2014-prezent 190CP (140 KW) 1995cmc,
BMW 5 (F10, F18) 520 d xDrive 2014-prezent 190CP (140 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.