ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 19033965B(374595)
Cod: 19033965B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 374595, 93183566
Diametru interior 1 [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 73
Înaltime 1 [mm]: 8,1
Înaltime 2 [mm]: 13,9
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: AF40-6
Producator: CORTECO
Coduri OE: 374595, 93183566
Diametru interior 1 [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 73
Înaltime 1 [mm]: 8,1
Înaltime 2 [mm]: 13,9
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: AF40-6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,
VAUXHALL SIGNUM 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
VAUXHALL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2959cmc,
VAUXHALL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2959cmc,
OPEL ASTRA H (L48) 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk V (H) combi 1.9 CDTI 2004-2009 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2005-2008 255CP (188 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 3.0 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2006-2008 255CP (188 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 3.0 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,
VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.9 CDTI 2005-2014 120CP (88 KW) 1910cmc,
VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.9 CDTI 2005-2014 150CP (110 KW) 1910cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch 1.9 CDTi 2005-2010 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL ASTRA H combi (L35) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 280CP (206 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 280CP (206 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2006-2008 280CP (206 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2006-2008 250CP (184 KW) 2792cmc,
VAUXHALL VECTRA Mk II (C) 3.0 CDTi 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL INSIGNIA 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA combi 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA combi 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
VAUXHALL INSIGNIA 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL ASTRA J 2.0 CDTI 2009-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
VAUXHALL ASTRAVAN Mk V (H) 1.9 CDTi 2005-2011 120CP (88 KW) 1910cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) 2.0 CDTI 2009-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL MERIVA B 1.7 CDTI 2010-prezent 100CP (74 KW) 1686cmc,
VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
OPEL ASTRA J Sports Tourer 2.0 CDTI 2010-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo E85 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL INSIGNIA combi 2.0 E85 Turbo 2010-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
OPEL INSIGNIA 2.0 E85 Turbo 2010-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) Sports Tourer 2.0 CDTi 2010-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,
VAUXHALL MERIVA Mk II (B) 1.7 CDTI 2010-prezent 101CP (74 KW) 1686cmc,
OPEL ASTRA H caroserie (L70) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL ASTRA J 2.0 CDTI 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,
OPEL ASTRA J Sports Tourer 2.0 CDTI 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) 2.0 CDTi 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) Sports Tourer 2.0 CDTi 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.9 CDTI 2004-2009 120CP (88 KW) 1910cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.