Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 19033965B(374595)


Cod: 19033965B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 374595, 93183566
Diametru interior 1 [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 73
Înaltime 1 [mm]: 8,1
Înaltime 2 [mm]: 13,9
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)

Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: AF40-6

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,

VAUXHALL SIGNUM 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 1.9 CDTI 16V 2004-2008 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

VAUXHALL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2959cmc,

VAUXHALL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2959cmc,

OPEL ASTRA H (L48) 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) combi 1.9 CDTI 2004-2009 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 255CP (188 KW) 2792cmc,

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,

OPEL ZAFIRA B (A05) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2005-2008 255CP (188 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 3.0 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2005-2008 230CP (169 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2006-2008 255CP (188 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 3.0 CDTI 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,

VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.9 CDTI 2005-2014 120CP (88 KW) 1910cmc,

VAUXHALL ZAFIRA Mk II (B) (M75) 1.9 CDTI 2005-2014 150CP (110 KW) 1910cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch 1.9 CDTi 2005-2010 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL ASTRA H combi (L35) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 280CP (206 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 280CP (206 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) combi 2.8 V6 Turbo 2006-2008 280CP (206 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) GTS 2.8 V6 Turbo 2006-2008 250CP (184 KW) 2792cmc,

VAUXHALL VECTRA Mk II (C) 3.0 CDTi 2005-2008 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL INSIGNIA 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA combi 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 131CP (96 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA combi 2.0 Biturbo CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 130CP (96 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

VAUXHALL INSIGNIA 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 Turbo 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL ASTRA J 2.0 CDTI 2009-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

VAUXHALL ASTRAVAN Mk V (H) 1.9 CDTi 2005-2011 120CP (88 KW) 1910cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) 2.0 CDTI 2009-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL MERIVA B 1.7 CDTI 2010-prezent 100CP (74 KW) 1686cmc,

VAUXHALL INSIGNIA combi 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

OPEL ASTRA J Sports Tourer 2.0 CDTI 2010-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

OPEL INSIGNIA limuzina 2.0 Turbo E85 2008-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL INSIGNIA combi 2.0 E85 Turbo 2010-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

OPEL INSIGNIA 2.0 E85 Turbo 2010-prezent 220CP (162 KW) 1998cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) Sports Tourer 2.0 CDTi 2010-prezent 160CP (118 KW) 1956cmc,

VAUXHALL MERIVA Mk II (B) 1.7 CDTI 2010-prezent 101CP (74 KW) 1686cmc,

OPEL ASTRA H caroserie (L70) 1.9 CDTI 2005-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL ASTRA J 2.0 CDTI 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,

OPEL ASTRA J Sports Tourer 2.0 CDTI 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) 2.0 CDTi 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA limuzina 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

VAUXHALL INSIGNIA 2.0 CDTI 2008-prezent 190CP (140 KW) 1956cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) Sports Tourer 2.0 CDTi 2011-prezent 165CP (121 KW) 1956cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk V (H) hatchback 1.9 CDTI 2004-2009 120CP (88 KW) 1910cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3