ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; simering, butuc roata CORTECO 19017040B(9031050001)
Cod: 19017040B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 9031050001, J9031050001
Diametru interior 1 [mm]: 50
Diametru exterior 1 [mm]: 70
Înaltime 1 [mm]: 9
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Diametru interior 1 [mm]: 50
Diametru exterior 1 [mm]: 70
Înaltime 1 [mm]: 9
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: puntea spate
Versiune: 07/01 -> 08/07
Producator: CORTECO
Coduri OE: 9031050001, J9031050001
Diametru interior 1 [mm]: 50
Diametru exterior 1 [mm]: 70
Înaltime 1 [mm]: 9
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Diametru interior 1 [mm]: 50
Diametru exterior 1 [mm]: 70
Înaltime 1 [mm]: 9
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: puntea spate
Versiune: 07/01 -> 08/07
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 105CP (77 KW) 2367cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 110CP (81 KW) 2367cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 D (LJ70_) 1984-1985 72CP (53 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 TD (LJ70_, LJ73_) 1985-1990 86CP (63 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 TD (LJ70) 1990-1993 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER Hardtop (_J7_) 2.4 TD (LJ77) 1990-1996 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 3.0 TD (KZJ70_, KZJ73_, KZJ77_) 1993-1996 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA LAND CRUISER Hardtop (_J7_) 3.0 TD 1993-1996 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 D (LH102) 1989-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.4 i 24V (VZJ90_, VZJ95_) 1996-prezent 178CP (131 KW) 3378cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.0 TD (KZJ90_, KZJ95_) 1996-prezent 125CP (92 KW) 2982cmc,
TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.0 1990-1995 101CP (74 KW) 1998cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 i 4WD 1989-2005 114CP (84 KW) 2366cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 i 4WD 1989-2005 114CP (84 KW) 2383cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.0 1984-1986 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4 1989-1995 120CP (88 KW) 2438cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 i 4WD 1997-2005 140CP (103 KW) 2438cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 TD 4WD 1998-2002 90CP (66 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D (LN150, LN145) 1998-2002 75CP (55 KW) 2446cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 90 (_J9_) 3.0 D-4D (KDJ90, KDJ95, KDJ 125) 2000-prezent 163CP (120 KW) 2982cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 2001-2005 88CP (65 KW) 2494cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2005 102CP (75 KW) 2494cmc,
TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 D 4WD 1989-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.