ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; inel de etansare WILMINK GROUP WG1189803(0009976647)
Cod: WG1189803
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 0009976647, 0019973247, 0019975047, 0039977546, 0099976347, 0119977447, 0129972947, 06562790086, 51965010340, 51965010465
Latime [mm]: 12
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 52
Diametru exterior [mm]: 72
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Configuratie etansare radiala arbore: BS
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Latime [mm]: 12
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 52
Diametru exterior [mm]: 72
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Configuratie etansare radiala arbore: BS
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Mostra constructiva axa: 742.485
Partea de montare: puntea spate
Varianta osie: 741.2 / 741.3
Producator: WILMINK GROUP
Coduri OE: 0009976647, 0019973247, 0019975047, 0039977546, 0099976347, 0119977447, 0129972947, 06562790086, 51965010340, 51965010465
Latime [mm]: 12
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 52
Diametru exterior [mm]: 72
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Configuratie etansare radiala arbore: BS
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Latime [mm]: 12
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 52
Diametru exterior [mm]: 72
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Configuratie etansare radiala arbore: BS
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Mostra constructiva axa: 742.485
Partea de montare: puntea spate
Varianta osie: 741.2 / 741.3
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 508 DG (309.400, 309.401, 309.402, 309.403, 309.404...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 608 D (310.311, 310.312, 310.313, 310.314, 310.315...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 608 D (310.300, 310.301, 310.302, 310.303, 310.304...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 613 D (310.510, 313.424, 313.427, 313.429) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 613 D (313.402, 313.404) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 709 D (669.061, 669.062, 669.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 709 DK (669.041, 669.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 711 D (669.361, 669.362, 669.363) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 711 D (669.301, 669.302, 669.303) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 714 D (669.361, 669.362, 669.363) 1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 714 D (669.301, 669.302, 669.303) 1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 D (670.364, 670.365, 670.366) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 D (670.312, 670.313) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 DA 4x4 (670.464, 670.465) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 DA 4x4 (670.411, 670.412) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 D (670.364, 670.365, 670.366) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 D (670.312, 670.313) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 DA 4x4 (670.464, 670.465) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 DA 4x4 (670.411, 670.412) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.