ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rulment, diferential FEBEST HYAB-SANC6(539122E000)
Cod: HYAB-SANC6
Producator: FEBEST
Coduri OE: 539122E000, 539122E200
Greutate (în kg): 0,345
An fabricatie pana la: 12/2013
An fabricatie de la: 05/2009
Tip cutie viteza: cv. automata
Producator: FEBEST
Coduri OE: 539122E000, 539122E200
Greutate (în kg): 0,345
An fabricatie pana la: 12/2013
An fabricatie de la: 05/2009
Tip cutie viteza: cv. automata
ARM BUSHING DIFFERENTIAL MOUNT FB FEBEST HYAB-SANC6 | 36,40 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
KIA SORENTO I (JC) 2.4 2002-prezent 139CP (102 KW) 2351cmc,
KIA SORENTO I (JC) 3.5 V6 4WD 2002-prezent 194CP (143 KW) 3497cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 Allrad 2004-2010 141CP (104 KW) 1975cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.7 Allrad 2004-2010 175CP (129 KW) 2656cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2004-2010 113CP (83 KW) 1991cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 i 16V 2004-prezent 141CP (104 KW) 1975cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 16V 4WD 2004-prezent 141CP (104 KW) 1975cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.7 V6 4WD 2004-prezent 175CP (129 KW) 2656cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2004-prezent 113CP (83 KW) 1991cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2006-prezent 140CP (103 KW) 1991cmc,
KIA SORENTO I (JC) 3.3 V6 2006-prezent 241CP (177 KW) 3297cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2006-2010 140CP (103 KW) 1991cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2006-2010 136CP (100 KW) 1991cmc,
KIA SORENTO I (JC) 3.3 V6 2007-prezent 248CP (182 KW) 3342cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2007-2010 120CP (88 KW) 1991cmc,
HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2009-2010 150CP (110 KW) 1991cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2008-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 2009-prezent 197CP (145 KW) 2199cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 4WD 2009-prezent 197CP (145 KW) 2199cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 2009-prezent 174CP (128 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD 2009-prezent 174CP (128 KW) 2359cmc,
HYUNDAI ix55 3.0 V6 CRDi 4WD 2008-prezent 239CP (176 KW) 2959cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 4WD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2006-prezent 136CP (100 KW) 1991cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix55 3.0 V6 CRDi 4WD 2011-prezent 250CP (184 KW) 2959cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.4 DCVVT-I 4WD 2010-2013 174CP (128 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,
HYUNDAI ix55 3.8 V6 4WD 2011-prezent 264CP (194 KW) 3778cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 GDI 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO II (XM) 2.4 GDI 4WD 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDi 4WD 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI AWD 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SORENTO III 2.4 GDI 2015-prezent 188CP (138 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO III 2.4 GDI 4WD 2015-prezent 188CP (138 KW) 2359cmc,
KIA SORENTO III 2.2 CRDi 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,
KIA SORENTO III 2.2 CRDi 4WD 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDi Allrad 2015-prezent 185CP (136 KW) 1995cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 T-GDI Allrad 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDi Allrad 2015-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 T-GDI Allrad 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 GDI 2015-prezent 132CP (97 KW) 1591cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.7 CRDI 2015-prezent 116CP (85 KW) 1685cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDI 2015-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.