Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rulment, diferential FEBEST HYAB-SANC6(539122E000)


 imagine 2
Cod: HYAB-SANC6
Producator: FEBEST
Coduri OE: 539122E000, 539122E200
Greutate (în kg): 0,345

An fabricatie pana la: 12/2013
An fabricatie de la: 05/2009
Tip cutie viteza: cv. automata

ARM BUSHING DIFFERENTIAL MOUNT FB FEBEST HYAB-SANC6 36,40 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

KIA SORENTO I (JC) 2.4 2002-prezent 139CP (102 KW) 2351cmc,

KIA SORENTO I (JC) 3.5 V6 4WD 2002-prezent 194CP (143 KW) 3497cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 Allrad 2004-2010 141CP (104 KW) 1975cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.7 Allrad 2004-2010 175CP (129 KW) 2656cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2004-2010 113CP (83 KW) 1991cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 i 16V 2004-prezent 141CP (104 KW) 1975cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 16V 4WD 2004-prezent 141CP (104 KW) 1975cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.7 V6 4WD 2004-prezent 175CP (129 KW) 2656cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2004-prezent 113CP (83 KW) 1991cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2006-prezent 140CP (103 KW) 1991cmc,

KIA SORENTO I (JC) 3.3 V6 2006-prezent 241CP (177 KW) 3297cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2006-2010 140CP (103 KW) 1991cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2006-2010 136CP (100 KW) 1991cmc,

KIA SORENTO I (JC) 3.3 V6 2007-prezent 248CP (182 KW) 3342cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2007-2010 120CP (88 KW) 1991cmc,

HYUNDAI TUCSON (JM) 2.0 CRDi Allrad 2009-2010 150CP (110 KW) 1991cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2008-prezent 150CP (110 KW) 1991cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 2009-prezent 197CP (145 KW) 2199cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 4WD 2009-prezent 197CP (145 KW) 2199cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 2009-prezent 174CP (128 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD 2009-prezent 174CP (128 KW) 2359cmc,

HYUNDAI ix55 3.0 V6 CRDi 4WD 2008-prezent 239CP (176 KW) 2959cmc,

HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 4WD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,

HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,

KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,

KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 CRDi 4WD 2006-prezent 136CP (100 KW) 1991cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,

KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,

HYUNDAI ix55 3.0 V6 CRDi 4WD 2011-prezent 250CP (184 KW) 2959cmc,

HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.4 DCVVT-I 4WD 2010-2013 174CP (128 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 CVVT 4WD 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,

HYUNDAI ix55 3.8 V6 4WD 2011-prezent 264CP (194 KW) 3778cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 GDI 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO II (XM) 2.4 GDI 4WD 2012-prezent 192CP (141 KW) 2359cmc,

HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDi 4WD 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,

KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,

KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI AWD 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,

KIA SORENTO III 2.4 GDI 2015-prezent 188CP (138 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO III 2.4 GDI 4WD 2015-prezent 188CP (138 KW) 2359cmc,

KIA SORENTO III 2.2 CRDi 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,

KIA SORENTO III 2.2 CRDi 4WD 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDi Allrad 2015-prezent 185CP (136 KW) 1995cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 T-GDI Allrad 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDi Allrad 2015-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 T-GDI Allrad 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 GDI 2015-prezent 132CP (97 KW) 1591cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.6 2015-prezent 177CP (130 KW) 1591cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 1.7 CRDI 2015-prezent 116CP (85 KW) 1685cmc,

HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 CRDI 2015-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3