ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rulment, diferential FEBEST BZAB-023(A1643331314)
Cod: BZAB-023
Producator: FEBEST
Coduri OE: A1643331314
Greutate (în kg): 0,27
Producator: FEBEST
Coduri OE: A1643331314
Greutate (în kg): 0,27
ARM BUSHING DIFFERENTIAL MOUNT FB FEBEST BZAB-023 | 63,70 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 350 4-matic (164.186) 2005-prezent 272CP (200 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 500 4-matic (164.175) 2005-prezent 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 280 CDI 4-matic (164.120) 2005-2009 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 320 CDI 4-matic (164.122) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 63 AMG 4-matic (164.177) 2006-prezent 510CP (375 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 450 4-matic (164.871) 2006-prezent 340CP (250 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 500 4-matic (164.886) 2006-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 420 CDI 4-matic (164.828) 2006-2009 306CP (225 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 320 CDI 4-matic (164.822) 2006-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 420 CDI 4-matic (164.128) 2006-2009 306CP (225 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 500 4-matic (164.172) 2007-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 350 CDI 4-matic 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 350 CDI BlueTEC (164.824, 164.825) 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 350 CDI 4-matic (164.822) 2009-prezent 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 450 CDI 4-matic (164.828) 2009-prezent 306CP (225 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.120) 2009-prezent 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 350 CDI 4-matic (164.122) 2009-prezent 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 450 CDI 4-matic (164.128) 2009-prezent 306CP (225 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) 2010-prezent 204CP (150 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) ML 350 CDI 4-matic (164.125) 2010-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X164) GL 350 CDI (164.823) 2010-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 250 CDI BlueTec 4-matic (166.004) 2011-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 350 4-matic (166.057) 2011-prezent 306CP (225 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 63 AMG 4-matic (166.074) 2011-prezent 558CP (410 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 500 4-matic (166.073) 2012-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X166) GL 500 4-matic (166.873) 2012-prezent 435CP (320 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X166) GL 63 AMG (166.874) 2012-prezent 558CP (410 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 300 4-matic (166.055) 2014-prezent 252CP (185 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ GL-CLASS (X166) GL 400 4-matic 2013-prezent 333CP (245 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 400 4-matic (166.056) 2013-prezent 333CP (245 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ GLE (W166) 500 4-matic (166.073) 2015-prezent 435CP (320 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ GLE (W166) 400 4-matic (166.056) 2015-prezent 333CP (245 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ GLE (W166) AMG 63 4-matic (166.074) 2015-prezent 557CP (410 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ GLE (W166) 250 d 4-matic (166.004) 2015-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.