ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj PROCODIS FRANCE KTE283
Cod: KTE283
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Parametru: KTE283
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Cod motor: C18NT
Tip cutie viteza: F16
Producator: PROCODIS FRANCE
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Parametru: KTE283
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Cod motor: C18NT
Tip cutie viteza: F16
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
OPEL KADETT E hatchback 1.8 E 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.8 i 1985-1991 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 1990-1991 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 E 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 i 1985-1991 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.8 E 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.8 E 1985-1986 100CP (74 KW) 1796cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.8 i 1984-1992 90CP (66 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.