ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator PEMEBLA 0034-1(373222F000)
Cod: 0034-1
Producator: PEMEBLA
Coduri OE: 373222F000
Producator: PEMEBLA
Coduri OE: 373222F000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi 2009-prezent 197CP (145 KW) 2199cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 4WD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 4WD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDi 2012-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI 2010-prezent 136CP (100 KW) 1995cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 4x4 2010-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 2010-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
KIA CARNIVAL / GRAND CARNIVAL III (VQ) 2.2 CRDi 2010-prezent 194CP (143 KW) 2199cmc,
KIA CARNIVAL / GRAND CARNIVAL III (VQ) 2.2 CRDi 2010-prezent 150CP (110 KW) 2199cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI AWD 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CRDI 2010-prezent 184CP (135 KW) 1995cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 2012-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.0 CRDi 4WD 2012-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDI 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDi 4WD 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 CRDI 2012-prezent 177CP (130 KW) 1995cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT 2010-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI AWD 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SORENTO III 2.2 CRDi 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,
KIA SORENTO III 2.2 CRDi 4WD 2015-prezent 200CP (147 KW) 2199cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.