ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Suport perii WAIglobal 69-9106(1308817)
Cod: 69-9106
Producator: WAIglobal
Coduri OE: 1308817, 296191810, 3079357R1, 40800090723, 42487780, 42787780, 5000822885, 6211877, 79033957, 82DB11K182AA, 9817925, 9959566, AL70365, KHD1308817
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 3
De la numar motor: ..708450
Cod motor: Z7W.7.12,Z7W.7.13
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 06/1995
Tip cutie viteza: AR4,UN1
Producator: WAIglobal
Coduri OE: 1308817, 296191810, 3079357R1, 40800090723, 42487780, 42787780, 5000822885, 6211877, 79033957, 82DB11K182AA, 9817925, 9959566, AL70365, KHD1308817
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 3
De la numar motor: ..708450
Cod motor: Z7W.7.12,Z7W.7.13
An fabricatie pana la: 08/1996
An fabricatie de la: 06/1995
Tip cutie viteza: AR4,UN1
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) 1987-1992 150CP (110 KW) 2849cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) 1991-1996 150CP (110 KW) 2849cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 V6 (B54B, B544) 1992-1996 167CP (123 KW) 2963cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29A) 1986-1988 136CP (100 KW) 2849cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 V6 4x4 (B54B, B544) 1992-1996 167CP (123 KW) 2963cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 (B293) 1987-1990 156CP (115 KW) 2849cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 1993-1996 170CP (125 KW) 2975cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.