ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential 3RG 80282(051440) pentru VW PASSAT Variant (32B) 1.8
Cod: 80282
Producator: 3RG
Coduri OE: 051440, 051474, 0514A2, 122796F900
Partea de montare: spre cutia de viteze
Diametru interior [mm]: 85
Diametru exterior [mm]: 105
Grosime [mm]: 9
Producator: 3RG
Coduri OE: 051440, 051474, 0514A2, 122796F900
Partea de montare: spre cutia de viteze
Diametru interior [mm]: 85
Diametru exterior [mm]: 105
Grosime [mm]: 9
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 D 1988-1992 52CP (38 KW) 1360cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 D 1991-1997 50CP (37 KW) 1360cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1987-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 84CP (62 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 1.4 1992-1995 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4 1992-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D 1992-1996 50CP (37 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3 1993-1996 98CP (72 KW) 1294cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1993-1996 88CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.1 1993-2001 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.6 1993-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 4x4 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994-1996 103CP (76 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 54CP (40 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1 1994-2001 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1994-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.4 i 1993-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.0 X 1996-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996-2003 54CP (40 KW) 1124cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS 1996-2003 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL,VTR 1996-2003 88CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2003 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 1996-2003 118CP (87 KW) 1587cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2001 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1996-prezent 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 89CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 1996-prezent 118CP (87 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 101CP (74 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1996-prezent 55CP (40 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.6 1996-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW) 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991-1996 94CP (69 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1990-1993 67CP (49 KW) 1361cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.1 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.4 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 50CP (37 KW) 954cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 10 1987-1998 50CP (37 KW) 954cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 15 D 1994-1997 58CP (43 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1997-prezent 50CP (37 KW) 954cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 1997-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.1 i 1998-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.4 i 1998-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.6 i 1998-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
NISSAN MICRA II (K11) 1.5 D 1998-2003 57CP (42 KW) 1527cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996-2003 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 1999-prezent 88CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.1 1991-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991-1992 100CP (74 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.0 X 1998-2003 50CP (37 KW) 954cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.4 i 1998-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 1999-prezent 95CP (70 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.6 2000-2001 98CP (72 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 2000-2001 98CP (72 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 2000-2002 98CP (72 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.6 2000-2002 98CP (72 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.6 16V (MFNFU) 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1998-prezent 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V 2001-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.1 i 2002-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i bivalent 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 i 1998-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.4 2002-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.4 2003-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.4 BiFuel 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.4 i bivalent (MBKFW) 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 i bivalent (MFKFW) 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 2005-prezent 75CP (54 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V 2005-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 2000-2003 98CP (72 KW) 1587cmc,
CITROEN ZX (N2) 1,1 1991-1993 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V 2005-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V 2005-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V 2006-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V 2006-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.6 16V (MBNFU) 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 limuzina (2B_) 1.4 2007-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono 2001-2004 101CP (74 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.4 1988-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.1 1998-2000 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 2001-2004 101CP (74 KW) 1587cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 1996-2003 90CP (66 KW) 1587cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 2001-2004 58CP (43 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.4 LPG 2006-2007 75CP (55 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.