Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential 3RG 80282(051440) pentru VW PASSAT Variant (32B) 1.8


Cod: 80282
Producator: 3RG
Coduri OE: 051440, 051474, 0514A2, 122796F900
Partea de montare: spre cutia de viteze
Diametru interior [mm]: 85
Diametru exterior [mm]: 105
Grosime [mm]: 9


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 D 1988-1992 52CP (38 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 D 1991-1997 50CP (37 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 1987-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 84CP (62 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 405 II (4B) 1.4 1992-1995 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4 1992-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D 1992-1996 50CP (37 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3 1993-1996 98CP (72 KW) 1294cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1993-1996 88CP (65 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.1 1993-2001 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.6 1993-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 4x4 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994-1996 103CP (76 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 54CP (40 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1 1994-2001 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1994-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN ZX Break (N2) 1.4 i 1993-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.0 X 1996-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996-2003 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS 1996-2003 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTL,VTR 1996-2003 88CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2003 54CP (40 KW) 1527cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 1996-2003 118CP (87 KW) 1587cmc,

CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2001 57CP (42 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1996-prezent 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 89CP (65 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 S16 1996-prezent 118CP (87 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 101CP (74 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1996-prezent 55CP (40 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.6 1996-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW) 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991-1996 94CP (69 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1990-1993 67CP (49 KW) 1361cmc,

PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.1 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.4 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.1 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.4 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 50CP (37 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 10 1987-1998 50CP (37 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 15 D 1994-1997 58CP (43 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.0 i 1997-prezent 50CP (37 KW) 954cmc,

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 1997-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.1 i 1998-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.4 i 1998-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.6 i 1998-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,

NISSAN MICRA II (K11) 1.5 D 1998-2003 57CP (42 KW) 1527cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996-2003 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 1999-prezent 88CP (65 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.1 1991-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991-1992 100CP (74 KW) 1360cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.0 X 1998-2003 50CP (37 KW) 954cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.4 i 1998-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 1999-prezent 95CP (70 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.6 2000-2001 98CP (72 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 2000-2001 98CP (72 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 2000-2002 98CP (72 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.6 2000-2002 98CP (72 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 206 CC (2D) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.6 16V (MFNFU) 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1998-prezent 57CP (42 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V 2001-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.1 i 2002-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i bivalent 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 i 1998-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.4 2002-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.4 2003-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,

PEUGEOT PARTNER caroserie (5) 1.4 BiFuel 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.4 i bivalent (MBKFW) 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 i bivalent (MFKFW) 2003-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 2005-prezent 75CP (54 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V 2005-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 VTS 2000-2003 98CP (72 KW) 1587cmc,

CITROEN ZX (N2) 1,1 1991-1993 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V 2005-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V 2005-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V 2006-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V 2006-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.6 16V (MBNFU) 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 206 limuzina (2B_) 1.4 2007-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono 2001-2004 101CP (74 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.4 1988-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.1 1998-2000 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 2001-2004 101CP (74 KW) 1587cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.6 1996-2003 90CP (66 KW) 1587cmc,

CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 2001-2004 58CP (43 KW) 1527cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.4 LPG 2006-2007 75CP (55 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3