ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode STELLOX 06-22098-SX
Cod: 06-22098-SX
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Diametru [mm]: 115
Intensitate de la [A]: 50
Greutate (în kg): 0,135
Producator: STELLOX
Coduri OE:
Diametru [mm]: 115
Intensitate de la [A]: 50
Greutate (în kg): 0,135
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT 21 (B48_) 2.1 Turbo-D (B486, B488, B48V) 1989-1994 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 (B48_) 1.7 (B48F) 1989-1992 73CP (54 KW) 1721cmc,
RENAULT 21 (B48_) 1.7 (B48E) 1989-1994 90CP (66 KW) 1721cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.1 TD (J633, J634, J/S635, J/S63D) 1991-1996 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.1 D (B48V/B48O) 1989-1992 72CP (53 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.1 D (B480) 1992-1994 69CP (51 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 (B48_) 1.4 (B48D) 1989-1993 69CP (51 KW) 1397cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.