ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode HITACHI 139172(0001547216)
Cod: 139172
Producator: HITACHI
Coduri OE: 0001547216, 0001547316, 0011540716, 0011541016, 0011541116, 0011541616, 0011542116, 1311304, 1387615, 3090262, 3090424, 3090431, 5001831957, 5001844263, 51261090004, 81261090016, 81261090018, A0001547216, A0001547316, A0011540716, A0011541016, A0011541116, A0011541616, A0011542116
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 125
Amperaj [A]: 50
tip dioda: dioda Zenner
Garantie: Garantie 5 ani
Producator: HITACHI
Coduri OE: 0001547216, 0001547316, 0011540716, 0011541016, 0011541116, 0011541616, 0011542116, 1311304, 1387615, 3090262, 3090424, 3090431, 5001831957, 5001844263, 51261090004, 81261090016, 81261090018, A0001547216, A0001547316, A0011540716, A0011541016, A0011541116, A0011541616, A0011542116
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 125
Amperaj [A]: 50
tip dioda: dioda Zenner
Garantie: Garantie 5 ani
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 508 DG (309.400, 309.401, 309.402, 309.403, 309.404...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 608 D (310.311, 310.312, 310.313, 310.314, 310.315...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 608 D (310.300, 310.301, 310.302, 310.303, 310.304...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 613 D (310.510, 313.424, 313.427, 313.429) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 613 D (313.402, 313.404) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 D (670.364, 670.365, 670.366) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 D (670.312, 670.313) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 DA 4x4 (670.464, 670.465) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 DA 4x4 (670.411, 670.412) 1987-1994 136CP (100 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 809 D (670.001, 670.002, 670.003) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 809 D (670.001, 670.002, 670.003) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 D (670.364, 670.365, 670.366) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 D (670.312, 670.313) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 814 DA 4x4 (670.464, 670.465) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 814 DA 4x4 (670.411, 670.412) 1987-1994 140CP (103 KW) 3972cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.