ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode HITACHI 139171(0001542816)
Cod: 139171
Producator: HITACHI
Coduri OE: 0001542816, 0001543316, 0001544716, 0001546616, 0001546916, 0011541216, 0011541516, 049903359D, 1272635, 1308836, 1309742, 1314207, 1321057, 1342386, 244610, 42486981, 5603579, 6094902, 6138319, 61500090728, 692346, 698121, 81261090003, 81261090010, 81261090014, 8126109003, 82DB10304AA, 83DB10304AA, A0001542816, A0001543316, A0001544716, A0001546616, A0001546916, A0011541216, A0011541516
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 125
Amperaj [A]: 50
Versiune: Leistungsdioden
Garantie: Garantie 5 ani
Producator: HITACHI
Coduri OE: 0001542816, 0001543316, 0001544716, 0001546616, 0001546916, 0011541216, 0011541516, 049903359D, 1272635, 1308836, 1309742, 1314207, 1321057, 1342386, 244610, 42486981, 5603579, 6094902, 6138319, 61500090728, 692346, 698121, 81261090003, 81261090010, 81261090014, 8126109003, 82DB10304AA, 83DB10304AA, A0001542816, A0001543316, A0001544716, A0001546616, A0001546916, A0011541216, A0011541516
Restrictiile producatorului: OE BOSCH
Diametru [mm]: 125
Amperaj [A]: 50
Versiune: Leistungsdioden
Garantie: Garantie 5 ani
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.