ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj NEXUS F1B001NX(1223093)
Cod: F1B001NX
Producator: NEXUS
Coduri OE: 1223093, 1223331, 1223571, 1223576, 1226137, 21211223093, 21211223331, 21211223571, 21211223576, 21211226137
Diametru [mm]: 215
Numar dinti: 10
Pentru componente vezi lista acestora:
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Timp de montare (în ore): 2,8
Producator: NEXUS
Coduri OE: 1223093, 1223331, 1223571, 1223576, 1226137, 21211223093, 21211223331, 21211223571, 21211223576, 21211226137
Diametru [mm]: 215
Numar dinti: 10
Pentru componente vezi lista acestora:
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Timp de montare (în ore): 2,8
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
BMW 3 (E30) 324 d 1985-1991 86CP (63 KW) 2443cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 5 (E28) 524 d 1986-1987 86CP (63 KW) 2443cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 g 1995-1996 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 tds 1995-1998 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 tds 1995-2000 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E36) 318 tds 1995-1999 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 i 1993-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 i 1994-1997 115CP (85 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.