ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 97168(0055233997) pentru FIAT PUNTO (199) 0.9 Twinair Turbo
Cod: 97168
Producator: NGK
Coduri OE: 0055233997, 312A2000, 55233997, 55242187, 552421870
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 12,0
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: 312 A2.000
Producator: NGK
Coduri OE: 0055233997, 312A2000, 55233997, 55242187, 552421870
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 12,0
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: 312 A2.000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
FIAT 500 (312_) 0.9 2010-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT 500 C (312_) 0.9 2009-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
LANCIA YPSILON (312_) 0.9 Twinair 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 0.9 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO (199) 0.9 Twinair Turbo 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT 500L (199) 0.9 2012-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2012-prezent 78CP (57 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 Natural Power 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
LANCIA YPSILON (312_) 0.9 Twinair CNG 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT 500L (199) 0.9 CNG 2013-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO (199) 0.9 Twinair Turbo 2013-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
FIAT 500 (312_) 0.9 2013-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.