ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215756
Cod: 215756
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215756
Înaltime [mm]: 115
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215756
Înaltime [mm]: 115
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT 18 (134_) 2.1 Diesel (1344) 1981-1986 67CP (49 KW) 2068cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 (B297) 1984-1992 101CP (74 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.1 TD (J/S115) 1984-1990 88CP (65 KW) 2068cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 2.5 TD 1988-2001 116CP (85 KW) 2499cmc,
RENAULT 30 (127_) 2.1 Turbo-D (1270) 1982-1986 86CP (63 KW) 2068cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 (J/S112) 1988-1990 101CP (74 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 2.0 1986-1989 80CP (59 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.1 D 1989-1994 58CP (43 KW) 2068cmc,
RENAULT FUEGO (136_) 2.1 TD 1982-1985 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1986-1998 79CP (58 KW) 1995cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 2.1 TD 1989-1992 80CP (59 KW) 2068cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.