ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215752
Cod: 215752
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215752
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215752
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 D 1982-1988 65CP (48 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1989-1992 90CP (66 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Diesel 1988-1992 69CP (51 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.8 TD 1988-1992 90CP (66 KW) 1769cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 D 1988-1992 69CP (51 KW) 1905cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1987-1989 95CP (70 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 1986-1988 109CP (80 KW) 1721cmc,
VOLVO 480 E 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,
VOLVO 440 K (445) 2.0 1992-1995 110CP (81 KW) 1998cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 Turbo 1989-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,
VOLVO 460 L (464) 2.0 1993-1996 109CP (80 KW) 1998cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.6 1988-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.8 1995-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.6 1992-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,
VOLVO 460 L (464) 1.7 1989-1992 109CP (80 KW) 1721cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 Allrad 1988-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.