ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215316(116000506100)
Cod: 215316
Producator: ERA
Coduri OE: 116000506100, 116000506121, 1205552
pentru numar articol: 215316
Producator: ERA
Coduri OE: 116000506100, 116000506121, 1205552
pentru numar articol: 215316
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1300 Junior (105) 1966-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (115) 1972-1977 103CP (76 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (115) 1971-1977 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) V 2000 (105) 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1300 1968-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1971-1979 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 2000 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL GT 1.1 1968-1970 60CP (44 KW) 1078cmc,
OPEL GT 1.9 1968-1973 90CP (66 KW) 1897cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 Turbodelta 1978-1980 150CP (111 KW) 1962cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.