ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Perie, generator ERA 231058
Cod: 231058
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 231058
Tensiune de lucru [V]: 14
Grosime [mm]: 4
Înaltime [mm]: 7
Lungime cablu [mm]: 40
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 20/22
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 231058
Tensiune de lucru [V]: 14
Grosime [mm]: 4
Înaltime [mm]: 7
Lungime cablu [mm]: 40
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 20/22
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
FORD ORION II (AFF) 1.6 i KAT 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) 1977-1986 63CP (46 KW) 2358cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TEL, TES) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1988-1991 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,
VAUXHALL CHEVETTE 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
VAUXHALL CHEVETTE combi 1.2 1976-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1975-1979 169CP (124 KW) 4235cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1979-1987 205CP (151 KW) 4235cmc,
ROVER MINI 1000 1992-1993 41CP (30 KW) 999cmc,
ROVER MINI 1300 1992-1995 53CP (39 KW) 1273cmc,
ROVER MINI 1300 1992-2000 63CP (46 KW) 1275cmc,
JAGUAR XJ 6 3.4 1975-1986 162CP (119 KW) 3442cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1975-1979 173CP (127 KW) 4235cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1985-1986 177CP (130 KW) 4235cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1985-1986 181CP (133 KW) 4235cmc,
ROVER MINI 1300 1992-2000 50CP (37 KW) 1273cmc,
ROVER MINI Cabriolet (XN) 1300 1992-1995 63CP (46 KW) 1273cmc,
LAND ROVER DEFENDER Station Wagon (LD_) 2.5 90,110 TDI 4x4 1990-1998 113CP (83 KW) 2495cmc,
LAND ROVER DEFENDER Cabrio (LD_) 2.5 90 TDI 4x4 1990-prezent 113CP (83 KW) 2495cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 2.3 D FT 100 (72E2X) 1971-1978 63CP (46 KW) 2332cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 1985-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
JAGUAR XJ 6 2.8 1968-1973 149CP (110 KW) 2791cmc,
JAGUAR XJ 6 4.2 1969-1975 186CP (137 KW) 4235cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1986-1991 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.4 D (VVS) 1977-1986 63CP (46 KW) 2358cmc,
VAUXHALL CHEVETTE hatchback 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.4 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1985 62CP (46 KW) 2358cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.5 D (VVL) 1983-1986 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.5 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1983-1986 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD ESCORT III (GAA) 1.6 i (GAA) 1985 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 D (TTL, TTS, TUL, TUS, TTE) KAT 1986-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,
ROVER 800 hatchback 820 Sport 1994-1996 197CP (145 KW) 1994cmc,
ROVER MINI-MOKE 1.0 1986-prezent 40CP (29 KW) 998cmc,
ROVER MONTEGO 2.0 i KAT 1990-1994 102CP (75 KW) 1996cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.