Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Perie, generator ERA 231058


Cod: 231058
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 231058
Tensiune de lucru [V]: 14
Grosime [mm]: 4
Înaltime [mm]: 7
Lungime cablu [mm]: 40
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 20/22


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

FORD ORION II (AFF) 1.6 i KAT 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) 1977-1986 63CP (46 KW) 2358cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TEL, TES) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1988-1991 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

VAUXHALL CHEVETTE 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

VAUXHALL CHEVETTE combi 1.2 1976-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1975-1979 169CP (124 KW) 4235cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1979-1987 205CP (151 KW) 4235cmc,

ROVER MINI 1000 1992-1993 41CP (30 KW) 999cmc,

ROVER MINI 1300 1992-1995 53CP (39 KW) 1273cmc,

ROVER MINI 1300 1992-2000 63CP (46 KW) 1275cmc,

JAGUAR XJ 6 3.4 1975-1986 162CP (119 KW) 3442cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1975-1979 173CP (127 KW) 4235cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1985-1986 177CP (130 KW) 4235cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1985-1986 181CP (133 KW) 4235cmc,

ROVER MINI 1300 1992-2000 50CP (37 KW) 1273cmc,

ROVER MINI Cabriolet (XN) 1300 1992-1995 63CP (46 KW) 1273cmc,

LAND ROVER DEFENDER Station Wagon (LD_) 2.5 90,110 TDI 4x4 1990-1998 113CP (83 KW) 2495cmc,

LAND ROVER DEFENDER Cabrio (LD_) 2.5 90 TDI 4x4 1990-prezent 113CP (83 KW) 2495cmc,

FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 2.3 D FT 100 (72E2X) 1971-1978 63CP (46 KW) 2332cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 1985-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

JAGUAR XJ 6 2.8 1968-1973 149CP (110 KW) 2791cmc,

JAGUAR XJ 6 4.2 1969-1975 186CP (137 KW) 4235cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1986-1991 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.4 D (VVS) 1977-1986 63CP (46 KW) 2358cmc,

VAUXHALL CHEVETTE hatchback 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.4 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1985 62CP (46 KW) 2358cmc,

FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.5 D (VVL) 1983-1986 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.5 D (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1983-1986 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD ESCORT III (GAA) 1.6 i (GAA) 1985 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 D (TTL, TTS, TUL, TUS, TTE) KAT 1986-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,

ROVER 800 hatchback 820 Sport 1994-1996 197CP (145 KW) 1994cmc,

ROVER MINI-MOKE 1.0 1986-prezent 40CP (29 KW) 998cmc,

ROVER MONTEGO 2.0 i KAT 1990-1994 102CP (75 KW) 1996cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3