Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor VEMO V24-70-0060(9944668)


Cod: V24-70-0060
Producator: VEMO
Coduri OE: 9944668, 9947326, 9950519
Restrictiile producatorului: MARELLI
Tehnica de cuplaj: DIN
Material: poliester

De la numar motor: 8503995
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: 160 A1.046
An fabricatie pana la: 01/1993
Restrictiile producatorului: Magneti Marelli
An fabricatie de la: 01/1993
Pana la numar motor: 8327193
Echipament vehicul: pentru vehicule cu cutie automata
Tip cutie viteza: cv. automata

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,

FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT PANDA (141_) 900 1992-1996 40CP (29 KW) 899cmc,

FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.AF) 1990-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AJ) 1990-1992 109CP (80 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ) 1990-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1987 99CP (73 KW) 1301cmc,

FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1985-1989 105CP (77 KW) 1301cmc,

FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1989-1991 101CP (74 KW) 1301cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) 1987-1992 90CP (66 KW) 1585cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020S) 1987-1989 132CP (97 KW) 1585cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) 1989-1991 196CP (144 KW) 1995cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) 1993-1994 211CP (155 KW) 1995cmc,

LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e. (834BV) 1987-1992 115CP (85 KW) 1995cmc,

LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e.Turbo (834CV) 1986-1990 150CP (110 KW) 1995cmc,

LANCIA THEMA SW (834_) 2000 Turbo 1989-1992 150CP (110 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AN) 1993-1999 75CP (55 KW) 1581cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AB) 1989-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835BD, 835AD) 1989-1999 105CP (77 KW) 1756cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 HF Integrale (835AP) 1990-1994 169CP (124 KW) 1995cmc,

FIAT CROMA (154_) 2000 CHT (154.AC) 1985-1989 90CP (66 KW) 1995cmc,

FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AD) 1987-1992 120CP (88 KW) 1995cmc,

FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AM, 154.LM) 1987-1996 116CP (85 KW) 1995cmc,

FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 1987-1996 150CP (110 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) 1990-1992 78CP (57 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1996 105CP (77 KW) 1756cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1990-1996 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AE) 1990-1996 78CP (57 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. 4x4 (159.AP) 1992-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1991-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1986-1993 44CP (32 KW) 903cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 KAT 1990-1996 40CP (29 KW) 903cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.6 1993-2001 75CP (55 KW) 1581cmc,

LANCIA DELTA II (836_) 1.4 i.e. (836AF, 836AH) 1994-1999 69CP (51 KW) 1372cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835AT) 1993-1999 90CP (66 KW) 1756cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo (835AR) 1991-1999 162CP (119 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.AY) 1990-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020) 1986-1988 140CP (103 KW) 1585cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 2.0 HF Integrale (831AB.019) 1986-1988 166CP (122 KW) 1995cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1987-1998 174CP (128 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1990-1996 110CP (81 KW) 1756cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 1990-1993 86CP (63 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 1990-1993 86CP (63 KW) 1581cmc,

FIAT CROMA (154_) 1600 1985-1990 83CP (61 KW) 1585cmc,

FIAT FIORINO Pick up (146_) 1.6 1994-2001 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. 1990-1993 110CP (81 KW) 1756cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,

LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e (834AB) 1988-1992 117CP (86 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 Turbo (835AQ) 1990-1994 177CP (130 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo Integrale (835AO) 1990-1994 165CP (121 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AI) 1989-1992 117CP (86 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835AC, 835BC) 1989-1994 109CP (80 KW) 1756cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 (141AI) 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 SX DGT 1989-1995 90CP (66 KW) 1581cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1988-1992 175CP (129 KW) 1995cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3