Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor VEMO V24-70-0025(0003899770)


Cod: V24-70-0025
Producator: VEMO
Coduri OE: 0003899770, 593729, 7701025241, 7701204069, 82361915, 9936023, SE141914004B


Cod motor: 688 712
An fabricatie pana la: 12/1991
Restrictiile producatorului: MARELLI
An fabricatie de la: 01/1988
Pana la numar motor: -7548186
Echipament vehicul: pentru vehicule fara aer conditionat
Numar distribuitor aprindere: 75 82 148

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.7 (B/C376) 1983-1987 80CP (59 KW) 1721cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 (160.AC) 1987-1989 71CP (52 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,

FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 60 1.1 (146A.EG) 1985-1989 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1985-1989 65CP (48 KW) 1302cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,

LANCIA A 112 0.9 Junior (A112B/2) 1981-1986 40CP (29 KW) 903cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1983-1986 86CP (63 KW) 1498cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.3 (831AB.011) 1979-1992 75CP (55 KW) 1301cmc,

FIAT CROMA (154_) 2000 CHT (154.AC) 1985-1989 90CP (66 KW) 1995cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.1 60 1986-1988 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.3 1987-1993 67CP (49 KW) 1301cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1986-1993 44CP (32 KW) 903cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.5 1984-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 1985-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.5 1985-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.8 1986-1993 34CP (25 KW) 843cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 KAT 1990-1996 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.8 1987-1993 34CP (25 KW) 843cmc,

SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.9 KAT 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.1 (160.AA) 1988-1991 56CP (41 KW) 1108cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,

SEAT TERRA (24) 0.9 1987-1996 40CP (29 KW) 903cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.3 1983-1992 79CP (58 KW) 1301cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 63CP (46 KW) 1193cmc,

FIAT DUNA (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.0 (S400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 (141AI) 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

FIAT UNO (146_) 70 S 1.4 1989-1992 71CP (52 KW) 1372cmc,

INNOCENTI ELBA (146) 1.3 (146CW) 1991-1996 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT FIORINO Pick up (146_) 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3