Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor VEMO V24-70-0021(0003980907)


Cod: V24-70-0021
Producator: VEMO
Coduri OE: 0003980907, 594130, 7701030505, 82361914, 9938360, 9940656, SE021914001B


De la numar motor: 7548187
Separarea blocurilor:
Cod motor: DOHC ECCU / EEC7
An fabricatie pana la: 06/1985
Restrictiile producatorului: MARELLI
An fabricatie de la: 10/1983
Pana la numar motor: 7548186
Pana la numar serie sasiu: 2415766
Numar distribuitor aprindere: 59 58 566

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,

ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 (160.AC) 1987-1989 71CP (52 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 1993-1995 139CP (102 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 Super 1.5 1983-1985 82CP (60 KW) 1498cmc,

FIAT REGATA (138_) 100 Super 1.6 1983-1990 101CP (74 KW) 1585cmc,

FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 60 1.1 (146A.EG) 1985-1989 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1985-1989 65CP (48 KW) 1302cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,

FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1993 112CP (82 KW) 1372cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1983-1986 86CP (63 KW) 1498cmc,

FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1983-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.3 (831AB.011) 1979-1992 75CP (55 KW) 1301cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT 1982-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AB) 1989-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.1 60 1986-1988 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) 1990-1992 78CP (57 KW) 1581cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.2 1983-1985 64CP (47 KW) 1193cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 1985-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.5 1985-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,

FIAT RITMO II (138_) 105 1.6 1983-1987 105CP (77 KW) 1585cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.0 Turbo (156D) 1985-1989 84CP (62 KW) 1049cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 100 1.6 (RF) 1984-1986 101CP (74 KW) 1585cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,

FIAT RITMO Cabriolet (138_) 100 1.6 1985-1987 100CP (74 KW) 1585cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1985-1992 75CP (55 KW) 1498cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1986-1992 80CP (59 KW) 1498cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 63CP (46 KW) 1193cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,

FIAT DUNA (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.0 (S400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3