ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj AISIN KM-024C(MME61521)
Cod: KM-024C
Producator: AISIN
Coduri OE: MME61521, RL210114, RL210117
(din trei piese,cu placa de presiune ambreiaj,cu disc
ambreiaj,cu rulment presiune)
din mai multe piese: din trei piese
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Diametru [mm]: 227
Numar dinti: 23
Separarea blocurilor:
Tip model: Montero
An fabricatie pana la: 08/1997
An fabricatie de la: 09/1996
Producator: AISIN
Coduri OE: MME61521, RL210114, RL210117
(din trei piese,cu placa de presiune ambreiaj,cu disc
ambreiaj,cu rulment presiune)
din mai multe piese: din trei piese
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Diametru [mm]: 227
Numar dinti: 23
Separarea blocurilor:
Tip model: Montero
An fabricatie pana la: 08/1997
An fabricatie de la: 09/1996
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.5 TD (L044G, L049G) 1989-1990 95CP (70 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD 4WD (P25W, P25V) 1988-prezent 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) 1992-1996 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 D (K64T) 1996-2007 75CP (55 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 1996-2007 99CP (73 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.5 TD (P15T) 1994-2000 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 1998-prezent 99CP (73 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI GALLOPER (JK-01) 2.5 TD intercooler 1998-2003 99CP (73 KW) 2476cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2002-prezent 115CP (85 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI GALLOPER (JK-01) 2.5 TD 1998-2003 88CP (65 KW) 2476cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 115CP (85 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 2.5 TD (K94W) 2003-prezent 133CP (98 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2001-2007 133CP (98 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD (K64T) 2001-2005 90CP (66 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.5 TD (P05W, P05V) 1987-2003 87CP (64 KW) 2477cmc,
MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDI 2000-2006 99CP (73 KW) 2477cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.