ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor FACET 2.8198PHT(0003899769)
Cod: 2.8198PHT
Producator: FACET
Coduri OE: 0003899769, 1641610, 594143, 7701025240, 9936027, 9938272, 9938359, 9944630, 9950051, SE141914001B
2.8198PHT
Alternative Repair Kit : HT.0835
Alternative Repair Kit : HT.0836
Alternative Repair Kit : HT.0837
Alternative Repair Kit : HT.0838
De la numar motor: 1125932
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: N5F
Versiune: Marelli
An fabricatie pana la: 06/1994
Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie servoasistata
Producator: FACET
Coduri OE: 0003899769, 1641610, 594143, 7701025240, 9936027, 9938272, 9938359, 9944630, 9950051, SE141914001B
2.8198PHT
Alternative Repair Kit : HT.0835
Alternative Repair Kit : HT.0836
Alternative Repair Kit : HT.0837
Alternative Repair Kit : HT.0838
De la numar motor: 1125932
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: N5F
Versiune: Marelli
An fabricatie pana la: 06/1994
Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie servoasistata
Componente aprindere FACET FA 2.8198PHT | 50,40 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,
FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,
FIAT REGATA (138_) 90 i.e. 1.6 1987-1989 90CP (66 KW) 1595cmc,
FIAT REGATA Weekend (138_) 90 i.e. 1.6 1987-1989 90CP (66 KW) 1595cmc,
FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1985-1989 105CP (77 KW) 1301cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 2.0 i.e. Allrad 1986-1989 115CP (85 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 CHT (154.AC) 1985-1989 90CP (66 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AM) 1986-1990 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) 1985-1990 155CP (114 KW) 1995cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1986-1993 44CP (32 KW) 903cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,
SEAT MARBELLA (28) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,
SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 i.e. 1986-1989 108CP (80 KW) 1585cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1986-1992 99CP (73 KW) 1585cmc,
SEAT TERRA (24) 0.9 1987-1996 40CP (29 KW) 903cmc,
FIAT CROMA (154_) 1600 1985-1990 83CP (61 KW) 1585cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 CHT 1991-1992 100CP (74 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 (141AI) 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.