ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor FACET 2.7666PHT(7700730116)
Cod: 2.7666PHT
Producator: FACET
Coduri OE: 7700730116, 7701202683
2.7666PHT
Driven unit: ignition distributor
Kit
With ignition distributor cap : 2.7665PHT
Rotor: : 3.7694
Cod motor: J7R 750
Versiune: Ducellier
Producator: FACET
Coduri OE: 7700730116, 7701202683
2.7666PHT
Driven unit: ignition distributor
Kit
With ignition distributor cap : 2.7665PHT
Rotor: : 3.7694
Cod motor: J7R 750
Versiune: Ducellier
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 (L483) 1986-1988 116CP (85 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.2 (B48K) 1989-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 (L48K) 1986-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 (K48K) 1986-1993 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.2 1989-1994 95CP (70 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.2 (J/S637, J63G) 1991-1996 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.2 1994-1997 101CP (74 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.0 (J636) 1991-1996 103CP (76 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.0 (K483) 1986-1988 116CP (85 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 4x4 (K48K) 1986-1993 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 4x4 (L48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.2 4x4 (B48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.2 1989-1994 95CP (70 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.2 1994-1997 101CP (74 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 (L48C) 1986-1993 120CP (88 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.0 (K48C) 1986-1993 120CP (88 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.0 (B48C) 1989-1993 120CP (88 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.2 4x4 1989-1994 95CP (70 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.2 4x4 1989-1994 95CP (70 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.2 4x4 1994-1997 101CP (74 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.0 4x4 1989-1993 120CP (88 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 (L489) 1986-1993 102CP (75 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 1991-1993 106CP (78 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.2 4x4 1994-1997 101CP (74 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (PXX) 2.2 1994-1998 101CP (74 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (PXX) 2.2 4x4 1994-1998 101CP (74 KW) 2165cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.