ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 01034080B(2309970246)
Cod: 01034080B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 2309970246
Diametru interior 1 [mm]: 49
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Diametru exterior 2 [mm]: 86
Înaltime 1 [mm]: 11
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: puntea spate
Vehicul cu aplicatii speciale: pentru vehicule blindate
De la numar serie sasiu: F103001
Producator: CORTECO
Coduri OE: 2309970246
Diametru interior 1 [mm]: 49
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Diametru exterior 2 [mm]: 86
Înaltime 1 [mm]: 11
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: puntea spate
Vehicul cu aplicatii speciale: pentru vehicule blindate
De la numar serie sasiu: F103001
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
MERCEDES-BENZ SL (R230) 500 (230.475) 2001-2012 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R230) 55 AMG (230.474) 2001-2002 476CP (350 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 (211.070) 2002-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 500 (209.375) 2002-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 55 AMG (209.376) 2002-2009 367CP (270 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 55 AMG Kompressor (211.076) 2002-2008 476CP (350 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 500 (209.475) 2003-2010 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) 2003-2010 367CP (270 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R230) 600 (230.476) 2003-2012 500CP (368 KW) 5513cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R230) 65 AMG (230.479) 2004-2012 612CP (450 KW) 5980cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.083) 2003-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor (211.276) 2003-2009 476CP (350 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T (211.270) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.283) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 55 AMG (203.076) 2004-2007 367CP (270 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 55 AMG (203.276) 2004-2007 367CP (270 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ SLK (R171) 55 AMG (171.473) 2004-2011 360CP (265 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 500 (219.375) 2004-2010 306CP (225 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ SLR (R199) 5.4 (199.376) 2004-prezent 626CP (460 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 55 AMG (219.376) 2005-2010 476CP (350 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 CDI (211.020) 2005-2008 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 CDI (211.022) 2005-2008 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T CDI (211.220) 2005-2009 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) 2005-2008 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T CDI 4-matic (211.284) 2005-2009 190CP (140 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 320 CDI (209.320) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 320 CDI (203.020) 2005-2007 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 500 (221.071, 221.171) 2005-2013 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 320 CDI (219.322) 2005-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 320 CDI (203.220) 2005-2007 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 420 CDI (211.029) 2006-2008 314CP (231 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T CDI 4-matic (211.289) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 320 CDI (221.022, 221.122) 2005-2009 235CP (173 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 450 (221.070, 221.170) 2005-2013 340CP (250 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 500 (219.372) 2006-2010 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) 2006-2010 514CP (378 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 420 CDI / S 450 CDI (221.028, 221.128) 2006-2013 320CP (235 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.090) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 63 AMG (211.077) 2006-2008 514CP (378 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 (211.072) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T (211.272) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 63 AMG (211.277) 2006-2009 514CP (378 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 500 (209.372) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 63 AMG (209.377) 2006-2009 481CP (354 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 500 (209.472) 2006-2010 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 63 AMG (209.477) 2006-2010 481CP (354 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 320 CDI (209.420) 2005-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 63 AMG (221.077, 221.177) 2006-2013 525CP (386 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 220 CDI (204.008) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 320 CDI (204.022) 2007-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 63 AMG (204.277) 2008-2014 457CP (336 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 220 CDI (204.208) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 320 CDI (204.222) 2007-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 63 AMG (204.077) 2008-2014 457CP (336 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ CLK (C209) 63 AMG Black Series (209.377) 2007-2009 507CP (373 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 BlueTEC (212.024) 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI (212.025) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 500 (212.072) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 350 CDI (207.322) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 500 (207.372) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 350 CDI (219.322) 2009-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 CDI (212.225) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 500 (212.272) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 63 AMG (212.077) 2009-prezent 525CP (386 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 350 CDI (204.022) 2009-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 350 CDI (204.225) 2009-2014 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) 2009-prezent 525CP (386 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) E 500 (207.472) 2010-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) E 350 CDI (207.422) 2010-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 63 AMG (204.277) 2012-2014 487CP (358 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 63 AMG (204.077) 2008-2014 487CP (358 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 BlueTEC (212.224) 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 300 CDI / BlueTEC (212.221, 212.227) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 CDI (212.223) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI (212.023) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 300 CDI / BlueTEC (212.020, 212.021, 212.027) 2011-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI 4-matic (212.093) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 250 CDI (218.303) 2011-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 350 CDI (218.323) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (C204) C 63 AMG (204.377) 2011-prezent 457CP (336 KW) 6208cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 350 CDI (204.023) 2011-2014 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 350 CDI (204.223) 2011-2014 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 63 AMG (212.074) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 63 AMG (212.274) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 500 (218.373) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 63 AMG (218.374) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 550 CGI (207.373) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 500 (212.073) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 500 (212.273) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 350 CDI 4-matic (218.393) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 63 AMG (218.374) 2011-prezent 558CP (410 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 63 AMG (218.974) 2012-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 250 CDI (218.903) 2012-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,
MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 CDI (218.923) 2012-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 500 (218.973) 2012-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,
MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 CDI 4-matic (218.993) 2012-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.