Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01026326B(1521870) pentru PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6


Cod: 01026326B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 1521870, 1583562, 1660061, 6144978, 6465032, 69GG4676A9B, 77GG4676A5A, 86VB4676AA, 89VB4676A1A, 92VB4676A1A
Partea de montare: admisie
Diametru interior 1 [mm]: 42
Diametru exterior 1 [mm]: 75
Înaltime 1 [mm]: 11,5
Material: FPM (cauciuc fluor)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf

Partea de montare: puntea spate
Separarea blocurilor:
Pana la sarcina utila [kg]: 1620
An fabricatie pana la: 02/1997
Tip cutie viteza: 3563 LB

SIMERING BUTUC ROATA MAT CORTECO 01026326B 35,75 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TEL, TES) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1988-1991 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EDL, ESS, EUS) 1991-1994 70CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EBS, EBL, ECL, EDS, EDL, ESS, EUS) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 100CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBL, ECL, EDS, EDL) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBL, EDS, ESL, ESS, EUS) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 (EAL, EAS) 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS) 1995-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS) 1994-2000 100CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS) 1995-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TD (EAL, EAS) 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TDI (EAL, EAS) 1994-2000 101CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1986-1991 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1991-1994 70CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAS, EAL) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TD (EAS, EAL) 1991-1994 101CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 101CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EML/S, ENL/S) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L) 1991-1994 100CP (74 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EML/S, ENL/S) 1991-1994 69CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TUL) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 D (TTL, TTS, TUL, TUS, TTE) KAT 1986-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,

FORD P 100 II 2.0 1987-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD P 100 II 1.8 TD 1987-1992 75CP (55 KW) 1753cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EB_, ED_, ES_) 1994-2000 75CP (55 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 CNG 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.0 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.4 D 1994-2000 74CP (55 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 DI 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 DI 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 TD 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,

FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 TD 1998-2000 100CP (74 KW) 2496cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3