ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 01026326B(1521870) pentru PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6
Cod: 01026326B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 1521870, 1583562, 1660061, 6144978, 6465032, 69GG4676A9B, 77GG4676A5A, 86VB4676AA, 89VB4676A1A, 92VB4676A1A
Partea de montare: admisie
Diametru interior 1 [mm]: 42
Diametru exterior 1 [mm]: 75
Înaltime 1 [mm]: 11,5
Material: FPM (cauciuc fluor)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: puntea spate
Separarea blocurilor:
Pana la sarcina utila [kg]: 1620
An fabricatie pana la: 02/1997
Tip cutie viteza: 3563 LB
Producator: CORTECO
Coduri OE: 1521870, 1583562, 1660061, 6144978, 6465032, 69GG4676A9B, 77GG4676A5A, 86VB4676AA, 89VB4676A1A, 92VB4676A1A
Partea de montare: admisie
Diametru interior 1 [mm]: 42
Diametru exterior 1 [mm]: 75
Înaltime 1 [mm]: 11,5
Material: FPM (cauciuc fluor)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: puntea spate
Separarea blocurilor:
Pana la sarcina utila [kg]: 1620
An fabricatie pana la: 02/1997
Tip cutie viteza: 3563 LB
SIMERING BUTUC ROATA MAT CORTECO 01026326B | 35,75 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.5 D (TBS, TEL, TES) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1988-1991 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EDL, ESS, EUS) 1991-1994 70CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBS, EDS, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EBS, EBL, ECL, EDS, EDL, ESS, EUS) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 100CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBL, ECL, EDS, EDL) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 DI (EBL, EDS, ESL, ESS, EUS) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 (EAL, EAS) 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS) 1995-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS) 1994-2000 100CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS) 1995-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TD (EAL, EAS) 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TDI (EAL, EAS) 1994-2000 101CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.5 D (TAL, TAS, TGL, TWS) 1986-1991 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1991-1994 70CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAS, EAL) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 TD (EAS, EAL) 1991-1994 101CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) 1988-1992 71CP (52 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 80CP (59 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1994-2000 101CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EML/S, ENL/S) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) 1992-1994 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L) 1991-1994 100CP (74 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.5 DI (EML/S, ENL/S) 1991-1994 69CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.5 DI (EAL, EAS) 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TUL) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.5 D (TTL, TTS, TUL, TUS, TTE) KAT 1986-1989 68CP (50 KW) 2496cmc,
FORD P 100 II 2.0 1987-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD P 100 II 1.8 TD 1987-1992 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.5 TD (EB_, ED_, ES_) 1994-2000 75CP (55 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 CNG 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.0 1994-2000 114CP (84 KW) 1998cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.4 D 1994-2000 74CP (55 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 DI 1994-2000 76CP (56 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 DI 1994-2000 69CP (51 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 TD 1994-2000 85CP (63 KW) 2496cmc,
FORD TRANSIT TOURNEO 2.5 TD 1998-2000 100CP (74 KW) 2496cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.