ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter DELCO REMY DRS3207(2330035F00)
Cod: DRS3207
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 2330035F00, 2330053J11, 2330053J12, 2330060J00, 2330060J11, 2330063J00, 2330063J01, 2330063J10, 2330063J11, 2330070J10, 2330070J11, 2330070J12, S114523, S114700A
Diametru flansa [mm]: 82,4
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 170.0 / 43.5
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,4
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 82
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 2
An fabricatie pana la: 09/1994
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 2330035F00, 2330053J11, 2330053J12, 2330060J00, 2330060J11, 2330063J00, 2330063J01, 2330063J10, 2330063J11, 2330070J10, 2330070J11, 2330070J12, S114523, S114700A
Diametru flansa [mm]: 82,4
Lungime 1/lungime 2 [mm]: 170.0 / 43.5
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,4
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 82
Numarul gaurilor filetate: 2
Numarul gaurilor de fixare: 2
An fabricatie pana la: 09/1994
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 1990-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 1990-1996 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i 1990-1998 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 2.0 GTI 1991-1994 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.