Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential FEBI BILSTEIN 12619(33121204231)


Cod: 12619
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 33121204231, 33121204232, 33121210724, 33121212464, 33121214080
flan?ă de antrenare pe latura arborelui cardanic pentru
angrenaj osie spate
Grosime [mm]: 9
Grosime [mm]: 13
Diametru interior [mm]: 46
Diametru exterior [mm]: 65
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Greutate (în kg): 0,028
Numar bucati necesare: 1

Cod motor: M 10

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1987-1991 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 318 is 1989-1991 136CP (100 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 324 d 1985-1991 86CP (63 KW) 2443cmc,

BMW 3 Touring (E30) 318 i 1989-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 320 i 1993-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 316 i 1993-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) 318 i 1994-1999 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 318 tds 1995-1998 90CP (66 KW) 1665cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 tds 1995-2000 90CP (66 KW) 1665cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 Touring (E36) 320 i 1995-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E36) 318 tds 1995-1999 90CP (66 KW) 1665cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1988-1991 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW 3 Touring (E36) 318 i 1995-1999 116CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E46) 318 i 1998-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,

BMW 3 (E46) 320 i 1998-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,

BMW 3 (E46) 316 i 1998-2005 105CP (77 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E46) 320 i 1999-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1999-2003 116CP (85 KW) 1895cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 320 Ci 1999-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 i 1998-2000 105CP (77 KW) 1895cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 1999-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,

BMW 3 Touring (E46) 318 i 1999-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,

BMW 3 Touring (E36) 316 i 1996-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Touring (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 320 Ci 2000-2006 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 Cabriolet (E46) 320 Ci 2000-2007 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 (E46) 320 i 2000-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 Touring (E46) 320 i 2000-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 (E46) 316 i 2000-2005 105CP (77 KW) 1596cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 316 Ci 2000-2006 105CP (77 KW) 1596cmc,

BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2001-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Compact (E46) 318 ti 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 2001-2006 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 Touring (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 Cabriolet (E46) 318 Ci 2001-2007 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW Z4 (E85) 2.5 i 2003-2005 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW X3 (E83) 2.5 i 2004-2006 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW Z4 (E85) 2.2 i 2003-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 1 (E81) 116 i 2007-2012 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E30) 320 is 1988-1990 192CP (141 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E90) 320 i 2005-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW Z4 (E85) 2.0 i 2005-2009 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E91) 320 i 2005-2012 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 316 Ci 2002-2006 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 3 Touring (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E90) 318 i 2005-2007 129CP (95 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW Z4 (E85) 2.5 i 2005-2009 177CP (130 KW) 2497cmc,

BMW 3 Touring (E91) 318 i 2006-2012 129CP (95 KW) 1995cmc,

BMW 3 Cabriolet (E46) 318 Ci 2005-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E90) 320 si 2006-2011 173CP (127 KW) 1997cmc,

BMW X3 (E83) 2.5 si 2006-2008 218CP (160 KW) 2497cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 2005-2006 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Coupe (E92) 320 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 3 Cabriolet (E93) 320 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E81) 116 i 2007-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,

BMW 1 (E81) 118 i 2006-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E81) 120 i 2006-2012 156CP (115 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E81) 120 i 2006-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 1 Cabriolet (E88) 118 i 2008-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 1 Cabriolet (E88) 120 i 2008-2013 156CP (115 KW) 1995cmc,

BMW 1 Cabriolet (E88) 120 i 2008-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E90) 318 i 2007-2011 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E90) 320 i 2007-2011 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E91) 318 i 2007-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E91) 320 i 2007-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E90) 316 i 2006-2011 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 3 Coupe (E92) 320 i 2006-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E91) 323 i 2006-2007 177CP (130 KW) 2497cmc,

BMW 3 (E90) 323 i 2006-2011 177CP (130 KW) 2497cmc,

BMW 3 Touring (E91) 316 i 2008-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,

BMW 3 Cabriolet (E93) 320 i 2007 149CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E81) 116 i 2008-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E90) 316 i 2007-2011 122CP (90 KW) 1599cmc,

BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 1 Coupe (E82) 120 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW X1 (E84) sDrive 18 i 2010-2015 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Cabriolet (E93) 318 i 2010-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 3 Coupe (E92) 318 i 2010-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 1 Coupe (E82) 120 i 2009-2013 156CP (115 KW) 1995cmc,

BMW 3 Coupe (E92) 316 i 2007-2013 122CP (90 KW) 1599cmc,

BMW 1 (E87) 116 i 2003-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 116 i 2003-2012 115CP (85 KW) 1596cmc,

BMW 1 (E87) 116 i 2007-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,

BMW 1 (E87) 118 d 2003-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 129CP (95 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 120 d 2003-2012 163CP (120 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 120 i 2003-2012 156CP (115 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 120 i 2007-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 120 i 2003-2012 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 136CP (100 KW) 1995cmc,

BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2002-2005 105CP (77 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E90) 323 i 2008-2011 190CP (140 KW) 2497cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3