ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential FEBI BILSTEIN 12619(33121204231)
Cod: 12619
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 33121204231, 33121204232, 33121210724, 33121212464, 33121214080
flan?ă de antrenare pe latura arborelui cardanic pentru
angrenaj osie spate
Grosime [mm]: 9
Grosime [mm]: 13
Diametru interior [mm]: 46
Diametru exterior [mm]: 65
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Greutate (în kg): 0,028
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: M 10
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 33121204231, 33121204232, 33121210724, 33121212464, 33121214080
flan?ă de antrenare pe latura arborelui cardanic pentru
angrenaj osie spate
Grosime [mm]: 9
Grosime [mm]: 13
Diametru interior [mm]: 46
Diametru exterior [mm]: 65
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Greutate (în kg): 0,028
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: M 10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1987-1991 100CP (73 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 318 is 1989-1991 136CP (100 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 324 d 1985-1991 86CP (63 KW) 2443cmc,
BMW 3 Touring (E30) 318 i 1989-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 100CP (73 KW) 1596cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 320 i 1993-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 316 i 1993-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 318 i 1994-1999 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 318 tds 1995-1998 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 tds 1995-2000 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E36) 320 i 1995-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E36) 318 tds 1995-1999 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1988-1991 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Touring (E36) 318 i 1995-1999 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E46) 318 i 1998-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,
BMW 3 (E46) 320 i 1998-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 1998-2005 105CP (77 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E46) 320 i 1999-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1999-2003 116CP (85 KW) 1895cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 320 Ci 1999-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1998-2000 105CP (77 KW) 1895cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 1999-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,
BMW 3 Touring (E46) 318 i 1999-2001 118CP (87 KW) 1895cmc,
BMW 3 Touring (E36) 316 i 1996-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Touring (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 320 Ci 2000-2006 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) 320 Ci 2000-2007 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 (E46) 320 i 2000-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 Touring (E46) 320 i 2000-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 2000-2005 105CP (77 KW) 1596cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 316 Ci 2000-2006 105CP (77 KW) 1596cmc,
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2001-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E46) 318 ti 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 2001-2006 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E46) 318 i 2001-2005 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) 318 Ci 2001-2007 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW Z4 (E85) 2.5 i 2003-2005 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW X3 (E83) 2.5 i 2004-2006 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW Z4 (E85) 2.2 i 2003-2005 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 1 (E81) 116 i 2007-2012 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E30) 320 is 1988-1990 192CP (141 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E90) 320 i 2005-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW Z4 (E85) 2.0 i 2005-2009 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 320 i 2005-2012 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 316 Ci 2002-2006 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 3 Touring (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E90) 318 i 2005-2007 129CP (95 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 316 i 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW Z4 (E85) 2.5 i 2005-2009 177CP (130 KW) 2497cmc,
BMW 3 Touring (E91) 318 i 2006-2012 129CP (95 KW) 1995cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) 318 Ci 2005-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E90) 320 si 2006-2011 173CP (127 KW) 1997cmc,
BMW X3 (E83) 2.5 si 2006-2008 218CP (160 KW) 2497cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 318 Ci 2005-2006 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E92) 320 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 3 Cabriolet (E93) 320 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E81) 116 i 2007-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,
BMW 1 (E81) 118 i 2006-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E81) 120 i 2006-2012 156CP (115 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E81) 120 i 2006-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 1 Cabriolet (E88) 118 i 2008-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 1 Cabriolet (E88) 120 i 2008-2013 156CP (115 KW) 1995cmc,
BMW 1 Cabriolet (E88) 120 i 2008-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E90) 318 i 2007-2011 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E90) 320 i 2007-2011 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 318 i 2007-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 320 i 2007-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E90) 316 i 2006-2011 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 3 Coupe (E92) 320 i 2006-2007 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 323 i 2006-2007 177CP (130 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E90) 323 i 2006-2011 177CP (130 KW) 2497cmc,
BMW 3 Touring (E91) 316 i 2008-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,
BMW 3 Cabriolet (E93) 320 i 2007 149CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E81) 116 i 2008-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E90) 316 i 2007-2011 122CP (90 KW) 1599cmc,
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2002-2005 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 1 Coupe (E82) 120 i 2007-2013 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW X1 (E84) sDrive 18 i 2010-2015 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Cabriolet (E93) 318 i 2010-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E92) 318 i 2010-2013 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 1 Coupe (E82) 120 i 2009-2013 156CP (115 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E92) 316 i 2007-2013 122CP (90 KW) 1599cmc,
BMW 1 (E87) 116 i 2003-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 116 i 2003-2012 115CP (85 KW) 1596cmc,
BMW 1 (E87) 116 i 2007-2012 122CP (90 KW) 1599cmc,
BMW 1 (E87) 118 d 2003-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 143CP (105 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 129CP (95 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 120 d 2003-2012 163CP (120 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 120 i 2003-2012 156CP (115 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 120 i 2007-2012 170CP (125 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 120 i 2003-2012 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 1 (E87) 118 i 2004-2012 136CP (100 KW) 1995cmc,
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 2002-2005 105CP (77 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E90) 323 i 2008-2011 190CP (140 KW) 2497cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.