ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii FEBI BILSTEIN 13527(0011597603)
Cod: 13527
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 0011597603, 0031596503, 0031597503, 0031597603, 0031599003, 101000033AC, 101000041AG, 101000055AA
extra
Filet exterior [mm]: M14 x 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 1
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: M 111.948
Numar bucati necesare: 4
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 0011597603, 0031596503, 0031597503, 0031597603, 0031599003, 101000033AC, 101000041AG, 101000055AA
extra
Filet exterior [mm]: M14 x 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 16
Distanta dintre electrozi [mm]: 1
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: M 111.948
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 113 2.0 (638.114, 638.194) 1996-2003 129CP (95 KW) 1998cmc,
MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 230 (638.234, 638.294) 1996-2003 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 114 2.3 (638.134, 638.194) 1996-2003 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 200 (638.214, 638.294) 1997-2003 129CP (95 KW) 1998cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 113 2.0 (638.014, 638.094) 1997-2003 129CP (95 KW) 1998cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 114 2.3 (638.034, 638.094) 1997-2003 143CP (105 KW) 2295cmc,
VW PASSAT (3B3) 2.0 2001-2005 130CP (96 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (3B6) 2.0 2001-2005 130CP (96 KW) 1984cmc,
VW PHAETON (3D_) 4.2 V8 4motion 2003-prezent 335CP (246 KW) 4172cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.