ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii DENSO SK20HR11(9004851185) pentru DAIHATSU CUORE VII (L275_, L285_) 1.0
Cod: SK20HR11
Producator: DENSO
Coduri OE: 9004851185, 9004851185000, 9091901191, 9091901191000, 90919A1002, 90919T1006, 90919W1002
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 48
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 26.5
Cod motor: 1KR-FE
Calitate: 6
An fabricatie pana la: 10/2011
Producator: DENSO
Coduri OE: 9004851185, 9004851185000, 9091901191, 9091901191000, 90919A1002, 90919T1006, 90919W1002
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 48
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 26.5
Cod motor: 1KR-FE
Calitate: 6
An fabricatie pana la: 10/2011
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
DAIHATSU SIRION (M3_) 1.0 2005-prezent 70CP (51 KW) 998cmc,
LEXUS LS (UVF4_, USF4_) 460 2008-prezent 347CP (255 KW) 4608cmc,
DAIHATSU CUORE VII (L275_, L285_) 1.0 2007-prezent 70CP (51 KW) 998cmc,
LEXUS LS (UVF4_, USF4_) 460 AWD 2008-prezent 367CP (270 KW) 4608cmc,
SUBARU JUSTY IV 1.0 2007-prezent 69CP (51 KW) 998cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 150 (KDJ15_, GRJ15_) 4.0 V6 VVT-i 2010-prezent 282CP (207 KW) 3956cmc,
SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.6 2012-prezent 136CP (100 KW) 1586cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 200 (VDJ2_, UZJ2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) 2012-prezent 318CP (234 KW) 4608cmc,
TOYOTA LAND CRUISER 150 (KDJ15_, GRJ15_) 4.0 V6 VVTi 2010-prezent 249CP (183 KW) 3956cmc,
SUZUKI SX4 S-Cross (JY) 1.6 2013-prezent 120CP (88 KW) 1586cmc,
SUZUKI SX4 S-Cross (JY) 1.6 AllGrip 2013-prezent 120CP (88 KW) 1586cmc,
SUZUKI SX4 S-Cross (JY) 1.6 2013-prezent 117CP (86 KW) 1586cmc,
SUZUKI SX4 S-Cross (JY) 1.6 2013-prezent 117CP (86 KW) 1586cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.