ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor QUINTON HAZELL XCS228(7702163081)
Cod: XCS228
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 7702163081, 7702163307
Restrictiile producatorului: Femsa
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 7702163081, 7702163307
Restrictiile producatorului: Femsa
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.2 (B/C37S) 1984-1988 55CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.7 (B/C376) 1983-1987 80CP (59 KW) 1721cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F40H) 1987-1991 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.2 (L42S) 1985-1988 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.0 1986-1992 37CP (27 KW) 956cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.2 (S37S) 1984-1988 55CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.0 (S400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.