Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor QUINTON HAZELL XCS206(5010924)


Cod: XCS206
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 5010924, 594510, 7701031989, 9938276, 9940222, A830X12171BA
Restrictiile producatorului: Marelli
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,03

alternativ:
An fabricatie de la: 10/1982

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F40H) 1987-1991 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.3 1982-1985 60CP (44 KW) 1290cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1290cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,

FIAT 126 (126_) 700 1987-1996 26CP (19 KW) 704cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT RITMO I (138_) 65 1.3 1978-1982 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO II (138_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 100 Super 1.6 1983-1990 101CP (74 KW) 1585cmc,

FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA (28) 0.9 KAT 1990-1996 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.9 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT MARBELLA caroserie (028A) 0.9 KAT 1987-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

SEAT TERRA (24) 0.9 KAT 1992-1994 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT TERRA caroserie (024A) 0.9 KAT 1990-1995 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT TERRA (24) 0.9 1987-1996 40CP (29 KW) 903cmc,

SEAT TERRA caroserie (024A) 0.9 1987-1995 40CP (29 KW) 903cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 70 1.3 1984-1989 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO I (138_) 70 1.3 1983-1985 65CP (48 KW) 1301cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.0 (S400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 75 1.5 i.e. KAT 1986-1989 75CP (55 KW) 1498cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 85 1.5 1984-1989 82CP (60 KW) 1498cmc,

FIAT RITMO Cabriolet (138_) 50 1.3 1985-1987 68CP (50 KW) 1302cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 (141AI) 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3