ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 7618(1641611) pentru RENAULT 9 (L42_) 1.4 (L423)
Cod: 7618
Producator: BREMI
Coduri OE: 1641611, 5019552, 5019557, 5019590, 5022050, 870X12200ACA, 870X12200AMA, 890X12200CA, 9940428, V83HF12200AA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System MARELLI
Material: PP (polipropilena)
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
Cod motor: N5C
An fabricatie pana la: 05/1994
Restrictiile producatorului: SYSTEM MARELLI
An fabricatie de la: 01/1998
Pana la numar motor: -1423222, -957386
Pana la numar serie sasiu: -0651166
Numar distribuitor aprindere: 59 92 416
Producator: BREMI
Coduri OE: 1641611, 5019552, 5019557, 5019590, 5022050, 870X12200ACA, 870X12200AMA, 890X12200CA, 9940428, V83HF12200AA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System MARELLI
Material: PP (polipropilena)
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
Cod motor: N5C
An fabricatie pana la: 05/1994
Restrictiile producatorului: SYSTEM MARELLI
An fabricatie de la: 01/1998
Pana la numar motor: -1423222, -957386
Pana la numar serie sasiu: -0651166
Numar distribuitor aprindere: 59 92 416
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT REGATA (138_) 90 i.e. 1.6 1987-1989 90CP (66 KW) 1595cmc,
FIAT REGATA Weekend (138_) 90 i.e. 1.6 1987-1989 90CP (66 KW) 1595cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 i.e. Super 1987-1989 90CP (66 KW) 1585cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 2.0 i.e. Allrad 1986-1989 115CP (85 KW) 1995cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) 1987-1992 90CP (66 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020S) 1987-1989 132CP (97 KW) 1585cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AD) 1987-1992 120CP (88 KW) 1995cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 1.8 i.e. 16V GT (836AR) 1996-1999 131CP (96 KW) 1747cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 i.e. 1986-1989 108CP (80 KW) 1585cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FIAT CROMA (154_) 1600 1985-1990 83CP (61 KW) 1585cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.