Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BREMI 6614(0003980907) pentru VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro


Cod: 6614
Producator: BREMI
Coduri OE: 0003980907, 594130, 7701030505, 82361914, 9938273, 9938274, 9938360, SE021914001B
Restrictiile producatorului: System MARELLI
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN

De la numar motor: 7548187-
Tip catalizator: fara catalizator
Cod motor: 138 B2.000
An fabricatie pana la: 05/1994
Restrictiile producatorului: SYSTEM MARELLI
An fabricatie de la: 01/1984
De la numar serie sasiu: 2415767-
Pana la numar motor: -7548186
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Pana la numar serie sasiu: -2415766
Numar distribuitor aprindere: S172BX, S173AX

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.3 1982-1985 60CP (44 KW) 1290cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1985-1990 68CP (50 KW) 1472cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1290cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5 1982-1986 73CP (54 KW) 1472cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1983-1987 82CP (60 KW) 1498cmc,

ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 (160.AC) 1987-1989 71CP (52 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. 1988-1991 90CP (66 KW) 1595cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 60 1.1 (146A.EG) 1985-1989 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1985-1989 65CP (48 KW) 1302cmc,

FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,

FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1993 112CP (82 KW) 1372cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1983-1986 86CP (63 KW) 1498cmc,

FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1983-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.3 (831AB.011) 1979-1992 75CP (55 KW) 1301cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT 1982-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AB) 1989-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.1 60 1986-1988 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.3 1987-1993 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.5 1984-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 1985-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.5 1985-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.0 Turbo (156D) 1985-1989 84CP (62 KW) 1049cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,

FIAT RITMO Cabriolet (138_) 100 1.6 1985-1987 100CP (74 KW) 1585cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.1 (160.AA) 1988-1991 56CP (41 KW) 1108cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1986-1992 80CP (59 KW) 1498cmc,

LANCIA PRISMA (831_) 1.3 1983-1992 79CP (58 KW) 1301cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.3 i.e. (156AB) 1987-1993 76CP (56 KW) 1301cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,

FIAT DUNA (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT DUNA (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT DUNA Weekend (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 1990-1993 86CP (63 KW) 1581cmc,

RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport 1989-1992 136CP (100 KW) 1756cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 72CP (53 KW) 1372cmc,

FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1996 118CP (87 KW) 1372cmc,

FIAT UNO (146_) 1.6 R 1992-1995 90CP (66 KW) 1581cmc,

FIAT UNO (146_) 1.6 1989-1993 88CP (65 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AA) 1989-1994 90CP (66 KW) 1581cmc,

FIAT UNO (146_) 70 S 1.4 1989-1992 71CP (52 KW) 1372cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3