ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BREMI 6614(0003980907) pentru VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro
Cod: 6614
Producator: BREMI
Coduri OE: 0003980907, 594130, 7701030505, 82361914, 9938273, 9938274, 9938360, SE021914001B
Restrictiile producatorului: System MARELLI
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
De la numar motor: 7548187-
Tip catalizator: fara catalizator
Cod motor: 138 B2.000
An fabricatie pana la: 05/1994
Restrictiile producatorului: SYSTEM MARELLI
An fabricatie de la: 01/1984
De la numar serie sasiu: 2415767-
Pana la numar motor: -7548186
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Pana la numar serie sasiu: -2415766
Numar distribuitor aprindere: S172BX, S173AX
Producator: BREMI
Coduri OE: 0003980907, 594130, 7701030505, 82361914, 9938273, 9938274, 9938360, SE021914001B
Restrictiile producatorului: System MARELLI
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
De la numar motor: 7548187-
Tip catalizator: fara catalizator
Cod motor: 138 B2.000
An fabricatie pana la: 05/1994
Restrictiile producatorului: SYSTEM MARELLI
An fabricatie de la: 01/1984
De la numar serie sasiu: 2415767-
Pana la numar motor: -7548186
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Pana la numar serie sasiu: -2415766
Numar distribuitor aprindere: S172BX, S173AX
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.3 1982-1985 60CP (44 KW) 1290cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1985-1990 68CP (50 KW) 1472cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1290cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5 1982-1986 73CP (54 KW) 1472cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1983-1987 82CP (60 KW) 1498cmc,
ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 (160.AC) 1987-1989 71CP (52 KW) 1372cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. 1988-1991 90CP (66 KW) 1595cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 60 1.1 (146A.EG) 1985-1989 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 70 1.3 1985-1989 65CP (48 KW) 1302cmc,
FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,
FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1993 112CP (82 KW) 1372cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1983-1986 86CP (63 KW) 1498cmc,
FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1983-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.3 (831AB.011) 1979-1992 75CP (55 KW) 1301cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT 1982-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AB) 1989-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.1 60 1986-1988 55CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.3 1987-1993 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.5 1984-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.2 1985-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.5 1985-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Turbo (156D) 1985-1989 84CP (62 KW) 1049cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,
FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,
FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,
FIAT RITMO Cabriolet (138_) 100 1.6 1985-1987 100CP (74 KW) 1585cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.1 (160.AA) 1988-1991 56CP (41 KW) 1108cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1986-1992 80CP (59 KW) 1498cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.3 1983-1992 79CP (58 KW) 1301cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.3 i.e. (156AB) 1987-1993 76CP (56 KW) 1301cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FIAT DUNA (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT DUNA Weekend (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT DUNA (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT DUNA Weekend (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 1990-1993 86CP (63 KW) 1581cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport 1989-1992 136CP (100 KW) 1756cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,
FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 72CP (53 KW) 1372cmc,
FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1996 118CP (87 KW) 1372cmc,
FIAT UNO (146_) 1.6 R 1992-1995 90CP (66 KW) 1581cmc,
FIAT UNO (146_) 1.6 1989-1993 88CP (65 KW) 1581cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AA) 1989-1994 90CP (66 KW) 1581cmc,
FIAT UNO (146_) 70 S 1.4 1989-1992 71CP (52 KW) 1372cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.