ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BREMI 6553(1643632) pentru AUDI 80 (8C, B4) 2.6
Cod: 6553
Producator: BREMI
Coduri OE: 1643632, DH433, DH434, E6AE12106CA, E6AZ12106A
Restrictiile producatorului: System FORD
Material: PP (polipropilena)
Fisa bujie: Tip conector SAE
An fabricatie pana la: 06/1987
Restrictiile producatorului: SYSTEM FORD
An fabricatie de la: 08/1991
Producator: BREMI
Coduri OE: 1643632, DH433, DH434, E6AE12106CA, E6AZ12106A
Restrictiile producatorului: System FORD
Material: PP (polipropilena)
Fisa bujie: Tip conector SAE
An fabricatie pana la: 06/1987
Restrictiile producatorului: SYSTEM FORD
An fabricatie de la: 08/1991
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1988-1992 125CP (92 KW) 2394cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1986-1988 130CP (96 KW) 2394cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.8 i 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.8 i 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 4x4 1986-1994 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i KAT 1987-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 1991-2001 184CP (135 KW) 3964cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 1988-2001 185CP (136 KW) 3964cmc,
JEEP GRAND CHEROKEE I (ZJ) 4.0 i 4x4 (ZJ) 1991-1999 180CP (132 KW) 3964cmc,
JEEP GRAND CHEROKEE I (ZJ) 4.0 i 4x4 (ZJ) 1991-1999 184CP (135 KW) 3964cmc,
FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO II combi (GNR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 4x4 1995-2001 178CP (131 KW) 3964cmc,
JEEP GRAND CHEROKEE I (ZJ) 4.0 i 4x4 (Z) 1995-1999 177CP (130 KW) 3960cmc,
JEEP WRANGLER II (TJ) 4.0 1996-2007 177CP (130 KW) 3960cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 1999-2001 184CP (135 KW) 3960cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.