ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 9385P(5015648)
Cod: 9385P
Producator: BREMI
Coduri OE: 5015648, 5019528, 870X12200JA, A860X12200AFA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 5000
Cod motor: A6M/725,726
An fabricatie pana la: 08/1979
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 01/1980
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Numar distribuitor aprindere: 525031B
Producator: BREMI
Coduri OE: 5015648, 5019528, 870X12200JA, A860X12200AFA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 5000
Cod motor: A6M/725,726
An fabricatie pana la: 08/1979
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 01/1980
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Numar distribuitor aprindere: 525031B
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2391) 1983-1989 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 Automatik (1225, 1395) 1979-1984 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 18 (134_) 1.4 (1340) 1978-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT 18 Variable (135_) 1.4 (1350) 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.4 (F407) KAT 1988-1998 58CP (43 KW) 1397cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1985-1990 68CP (50 KW) 1472cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1290cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5 1982-1986 73CP (54 KW) 1472cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
FIAT PANDA (141_) 800 1981-1985 34CP (25 KW) 837cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1992 50CP (37 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 i.e. KAT 1987-1998 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 1000 1986-1992 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT RITMO II (138_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1301cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,
FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1982-1985 79CP (58 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1983-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C53P) 1989 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1982-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.1 (S371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 18 caroserie 1.4 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT CLIO I caroserie (S57_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.0 (S400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.1 (S401) 1984-1996 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.