ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 9385(0003898424)
Cod: 9385
Producator: BREMI
Coduri OE: 0003898424, 0009934708, 0009936866, 0017671100, 0592112402, 0854120600, 0855054100, 16903, 31007701, 513500300, 5428390, 5452421, 5452421W, 5508170, 593713, 593716, 593717, 700295, 7701021981, 8541206, 8550541, 9916117, 9924733, 9934708, 9936866, 9937480, DM21116B, SE127914004B, SE141914004D
deparazitat: Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: fenol
Rezistenta electrica [Ohm]: 5000
Cod motor: 141 B.000
An fabricatie pana la: 12/1984
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 10/1980
Numar distribuitor aprindere: 525 068 A
Producator: BREMI
Coduri OE: 0003898424, 0009934708, 0009936866, 0017671100, 0592112402, 0854120600, 0855054100, 16903, 31007701, 513500300, 5428390, 5452421, 5452421W, 5508170, 593713, 593716, 593717, 700295, 7701021981, 8541206, 8550541, 9916117, 9924733, 9934708, 9936866, 9937480, DM21116B, SE127914004B, SE141914004D
deparazitat: Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: fenol
Rezistenta electrica [Ohm]: 5000
Cod motor: 141 B.000
An fabricatie pana la: 12/1984
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 10/1980
Numar distribuitor aprindere: 525 068 A
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) 1982-1984 37CP (27 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.0 (1222, 1392) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) 1982-1984 59CP (43 KW) 1397cmc,
CITROEN CX II 25 TRi 1985-1992 136CP (100 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II Break 25 TRI 1985-1992 136CP (100 KW) 2500cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1981-1985 75CP (55 KW) 1796cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT PANDA (141_) 950 4x4 1983-1986 48CP (35 KW) 965cmc,
FIAT RITMO I (138_) 65 1.3 1978-1982 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT RITMO I (138_) 75 1.3 1981-1982 75CP (55 KW) 1301cmc,
FIAT RITMO I (138_) 85 1.5 1981-1987 85CP (63 KW) 1498cmc,
FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,
LANCIA A 112 0.9 Junior (A112B/2) 1981-1986 40CP (29 KW) 903cmc,
VOLVO 340-360 (343, 345) 1.4 1983-1986 71CP (52 KW) 1397cmc,
SEAT FURA (025A) 0.9 1984-1986 40CP (29 KW) 903cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 (141AI) 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
FIAT UNO (146_) 70 S 1.4 1989-1992 71CP (52 KW) 1372cmc,
FIAT PANDA (141_) 950 1982-1983 48CP (35 KW) 965cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.