Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii CHAMPION OE017/T10(0031591603) pentru FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4


Cod: OE017/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 0031591603, 0031594003, 0031596003, 1258167711, 5962C8, 5962F8, 5962H3, 60512848, 60597490, 7504442, 7700737612, 7700869200, 7701414039, 7701414062, 7701414065, 7701414118, 96020779, A0031591603, A0031594003, A0031596003, BBC057010, SE021919000B, X039494050
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19

Cod motor: 021 C.2000
An fabricatie de la: 07/1987
Numar bucati necesare: 4

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1988 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1986-1989 128CP (94 KW) 1905cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.5 i KAT 1986-1993 90CP (66 KW) 1461cmc,

SEAT MALAGA (023A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 1985-1994 160CP (118 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 S Turbo-16 1991-1993 141CP (104 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1980-1990 115CP (85 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1980-1985 146CP (107 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 1986-1994 160CP (118 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Cabriolet 2.0 S Turbo-16 1991-1994 141CP (104 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 S Turbo-16 1991-1993 141CP (104 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 1985-1993 160CP (118 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S KAT 1989-1993 170CP (125 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S KAT 1989-1993 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 S Turbo-16 1992-1993 146CP (107 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 1986-1994 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 1.5 i 1986-1993 89CP (65 KW) 1461cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 92CP (68 KW) 1580cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3