ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE017/T10(0031591603) pentru FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4
Cod: OE017/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 0031591603, 0031594003, 0031596003, 1258167711, 5962C8, 5962F8, 5962H3, 60512848, 60597490, 7504442, 7700737612, 7700869200, 7701414039, 7701414062, 7701414065, 7701414118, 96020779, A0031591603, A0031594003, A0031596003, BBC057010, SE021919000B, X039494050
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Cod motor: 021 C.2000
An fabricatie de la: 07/1987
Numar bucati necesare: 4
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 0031591603, 0031594003, 0031596003, 1258167711, 5962C8, 5962F8, 5962H3, 60512848, 60597490, 7504442, 7700737612, 7700869200, 7701414039, 7701414062, 7701414065, 7701414118, 96020779, A0031591603, A0031594003, A0031596003, BBC057010, SE021919000B, X039494050
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Cod motor: 021 C.2000
An fabricatie de la: 07/1987
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1988 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1986-1989 128CP (94 KW) 1905cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.5 i KAT 1986-1993 90CP (66 KW) 1461cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 1985-1994 160CP (118 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 S Turbo-16 1991-1993 141CP (104 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1980-1990 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1980-1985 146CP (107 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 1986-1994 160CP (118 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Cabriolet 2.0 S Turbo-16 1991-1994 141CP (104 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 S Turbo-16 1991-1993 141CP (104 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 1985-1993 160CP (118 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S KAT 1989-1993 170CP (125 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S KAT 1989-1993 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 S Turbo-16 1992-1993 146CP (107 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Cabriolet 2.0 Turbo-16 S 1986-1994 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.5 i 1986-1993 89CP (65 KW) 1461cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 92CP (68 KW) 1580cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.