ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BOSCH 1 235 522 053(0001582202)
Cod: 1 235 522 053
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001582202, 04015200, 073905207, 11900050110402, 12111359706, 12111363292, 1212141, 12157144, 1523785, 4015200, 51263100001, 606908730208, 606908740208, 60735405, 698594, 72TF12106AA, 7701203288, 93060290400, 93060290401, A0001582202, JLM838
Numar cilindri: 6
Specificatie: Klemmsystem
De la numar motor: 577
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: 930...
Tip model:
An fabricatie pana la: 05/1984
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 11/1974
Pana la numar motor: 576
Pana la numar serie sasiu: 28-E-020500
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001582202, 04015200, 073905207, 11900050110402, 12111359706, 12111363292, 1212141, 12157144, 1523785, 4015200, 51263100001, 606908730208, 606908740208, 60735405, 698594, 72TF12106AA, 7701203288, 93060290400, 93060290401, A0001582202, JLM838
Numar cilindri: 6
Specificatie: Klemmsystem
De la numar motor: 577
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: 930...
Tip model:
An fabricatie pana la: 05/1984
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 11/1974
Pana la numar motor: 576
Pana la numar serie sasiu: 28-E-020500
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO GTV (116_) 6 2.5 (116.CA) 1980-1987 158CP (116 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 (162.B3) 1985-1986 150CP (110 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6A) KAT 1987-1992 185CP (136 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6C) 1990-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1988-1992 125CP (92 KW) 2394cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i KAT 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
PORSCHE 911 3.3 Turbo 1986-1989 300CP (221 KW) 3299cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 KAT 1986-1990 154CP (113 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO RZ 3.0 V6 Zagato 1992-1994 207CP (152 KW) 2959cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.