Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Acoperire protectie, distribuitor aprindere BOSCH 1 230 500 147(0001582111) pentru PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4


 imagine 2
Cod: 1 230 500 147
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001582111, 0017547900, 0269052411, 039905241, 119820, 119821, 1212731, 30505741, 593343, 60743771, 7077040, 7519135, 90141496, 91160294700, A0001582111


De la numar motor: ..000613
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: B202S
An fabricatie pana la: 08/1995
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 09/1985
De la numar serie sasiu: LV100001
Tip cutie viteza: cv. automata

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.022) 1982-1984 90CP (66 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1985-1986 113CP (83 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1985-1986 116CP (85 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023) 1986-1990 102CP (75 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023) 1984-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 1985-1993 118CP (87 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1982-1993 122CP (90 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 (124.020) 1986-1990 102CP (75 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 (124.020) 1985-1990 109CP (80 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 E (124.021) 1988-1992 118CP (87 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 E (124.021) 1988-1989 122CP (90 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 1986-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 T (124.080) 1986-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 T (124.080) 1985-1989 109CP (80 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 TE (124.081) 1988-1992 118CP (87 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 TE 1988-1989 122CP (90 KW) 1996cmc,

OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA A hatchback 1.6 S 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,

OPEL FRONTERA A (5_MWL4) 2.4 i (53MWL4) 1992-1998 125CP (92 KW) 2410cmc,

SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1992-1998 147CP (108 KW) 1985cmc,

VAUXHALL FRONTERA Mk I (A) 2.4 i 1992-1998 125CP (92 KW) 2410cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 1982-1993 126CP (93 KW) 1996cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3