ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Acoperire protectie, distribuitor aprindere BOSCH 1 230 500 147(0001582111) pentru PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4
Cod: 1 230 500 147
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001582111, 0017547900, 0269052411, 039905241, 119820, 119821, 1212731, 30505741, 593343, 60743771, 7077040, 7519135, 90141496, 91160294700, A0001582111
De la numar motor: ..000613
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: B202S
An fabricatie pana la: 08/1995
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 09/1985
De la numar serie sasiu: LV100001
Tip cutie viteza: cv. automata
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001582111, 0017547900, 0269052411, 039905241, 119820, 119821, 1212731, 30505741, 593343, 60743771, 7077040, 7519135, 90141496, 91160294700, A0001582111
De la numar motor: ..000613
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: B202S
An fabricatie pana la: 08/1995
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 09/1985
De la numar serie sasiu: LV100001
Tip cutie viteza: cv. automata
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.022) 1982-1984 90CP (66 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1985-1986 113CP (83 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1985-1986 116CP (85 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023) 1986-1990 102CP (75 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023) 1984-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 1985-1993 118CP (87 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1982-1993 122CP (90 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 (124.020) 1986-1990 102CP (75 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 (124.020) 1985-1990 109CP (80 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 E (124.021) 1988-1992 118CP (87 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 E (124.021) 1988-1989 122CP (90 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 1986-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 T (124.080) 1986-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 T (124.080) 1985-1989 109CP (80 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 TE (124.081) 1988-1992 118CP (87 KW) 1996cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 TE 1988-1989 122CP (90 KW) 1996cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 S 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,
OPEL FRONTERA A (5_MWL4) 2.4 i (53MWL4) 1992-1998 125CP (92 KW) 2410cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1992-1998 147CP (108 KW) 1985cmc,
VAUXHALL FRONTERA Mk I (A) 2.4 i 1992-1998 125CP (92 KW) 2410cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 1982-1993 126CP (93 KW) 1996cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.