ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BOSCH 1 987 233 052(2216201B01)
Cod: 1 987 233 052
Producator: BOSCH
Coduri OE: 2216201B01, 2216212E00, 2216212E01, 2216217M00, 2216217M01, 2216217M02, 2216217M03, 2216217M04, 2216217M05, 2216221F03, 2216223G15, 2216240F00, 2216278A00, 22162AA040, 22162G5710, 22162G5711, 3332164B10, 3332164B10000
Numar cilindri: 4
Specificatie: Schraubensystem
Cod motor: GA16DS
Tip model:
An fabricatie pana la: 10/1992
Restrictiile producatorului: HITACHI
An fabricatie de la: 09/1988
Producator: BOSCH
Coduri OE: 2216201B01, 2216212E00, 2216212E01, 2216217M00, 2216217M01, 2216217M02, 2216217M03, 2216217M04, 2216217M05, 2216221F03, 2216223G15, 2216240F00, 2216278A00, 22162AA040, 22162G5710, 22162G5711, 3332164B10, 3332164B10000
Numar cilindri: 4
Specificatie: Schraubensystem
Cod motor: GA16DS
Tip model:
An fabricatie pana la: 10/1992
Restrictiile producatorului: HITACHI
An fabricatie de la: 09/1988
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.2 1986-1992 60CP (44 KW) 1235cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.2 1986-1992 54CP (40 KW) 1235cmc,
NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.6 i 12V 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II (N13) 1.6 i 4x4 (A) 1986-1990 73CP (54 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II (N13) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II Coupe (B12) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II Traveller (B12) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III Traveller (Y10) 1.6 i 1991-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 1.6 i 1990-1998 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 1.6 1990-1994 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,
SUZUKI SWIFT II hatchback 1.3 GTi (SF413, AA34) 1989-2001 101CP (74 KW) 1298cmc,
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 ET Turbo 1983-1985 105CP (77 KW) 1488cmc,
NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,
NISSAN SUNNY III Traveller (Y10) 1.6 16V 4x4 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 1992-1998 124CP (91 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 4WD 1992-1998 126CP (93 KW) 2389cmc,
NISSAN SUNNY III caroserie (Y10) 1.6 i 16V 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 16V 4WD 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.