ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Distribuitor BOSCH 0 986 237 604(7484439)
Cod: 0 986 237 604
Producator: BOSCH
Coduri OE: 7484439
Piesa la schimb:
Cod motor: B202S
An fabricatie pana la: 08/1993
An fabricatie de la: 08/1988
Producator: BOSCH
Coduri OE: 7484439
Piesa la schimb:
Cod motor: B202S
An fabricatie pana la: 08/1993
An fabricatie de la: 08/1988
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 -16 1989-1992 126CP (93 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 1985-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 CS 1989-1998 128CP (94 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 CS 1989-1998 146CP (107 KW) 2290cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1992-1998 147CP (108 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.3 -16 CD 1989-1998 146CP (107 KW) 2290cmc,
SAAB 900 I Cabriolet 2.0 -16 1990-1994 126CP (93 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.1 -16 1990-1993 136CP (100 KW) 2119cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 1989-1993 128CP (94 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 -16 1989-1993 126CP (93 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.1 -16 1990-1993 136CP (100 KW) 2119cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 -16 1986-1988 125CP (92 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 1987-1991 133CP (98 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Cabriolet 2.0 16v 1990 133CP (98 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.3 1989-1992 150CP (110 KW) 2290cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.