ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BOSCH 0 242 229 712(12121715539)
Cod: 0 242 229 712
Producator: BOSCH
Coduri OE: 12121715539, 12129061382, 12129061870, 12129065062, 5962Q9
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Moment strangere [Nm]: 28
Unghi de tragere [grade]: 90
Filet exterior [mm]: 14
Pas filet [mm]: 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 16
pozitia scanteii (mm): 5
Numar poli: 1
Cod motor: M40 B18 (184E1)
Se va înlocui dupa km: 30000
An fabricatie pana la: 10/1996
An fabricatie de la: 04/1989
Tip combustibil: CNG/LPG
Producator: BOSCH
Coduri OE: 12121715539, 12129061382, 12129061870, 12129065062, 5962Q9
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Moment strangere [Nm]: 28
Unghi de tragere [grade]: 90
Filet exterior [mm]: 14
Pas filet [mm]: 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 16
pozitia scanteii (mm): 5
Numar poli: 1
Cod motor: M40 B18 (184E1)
Se va înlocui dupa km: 30000
An fabricatie pana la: 10/1996
An fabricatie de la: 04/1989
Tip combustibil: CNG/LPG
Bujii- Bosch BOSCH 0 242 229 712 | 11,52 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E30) 318 i 1989-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 8 (E31) 850 i,Ci 1990-1994 300CP (220 KW) 4988cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 8 (E31) 850 CSi 1993-1996 380CP (280 KW) 5576cmc,
CHRYSLER VISION 3.5 TSi 1993-1997 211CP (155 KW) 3518cmc,
BMW 3 Touring (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,
JEEP GRAND CHEROKEE I (ZJ) 4.0 Laredo 1996-1998 178CP (131 KW) 3964cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.