Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii BOSCH 0 242 145 541(12120038894)


 imagine 2
Cod: 0 242 145 541
Producator: BOSCH
Coduri OE: 12120038894, 12120038896, 12120039664, 12120040581
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Moment strangere [Nm]: 23
Unghi de tragere [grade]: 0
Filet exterior [mm]: 12
Pas filet [mm]: 1,25
Lungime filet [mm]: 26,5
Deschidere cheie: 14
pozitia scanteii (mm): 7
Numar poli: 1

Cod motor: N20 B20 A
An fabricatie pana la: 08/2015
An fabricatie de la: 03/2015
Tip combustibil: benzina

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

BMW X1 (E84) xDrive 28 i 2011-2015 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 (F10, F18) 528 i xDrive 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 (F10, F18) 520 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 5 (F10, F18) 528 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 Touring (F11) 528 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 Touring (F11) 528 i xDrive 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 Touring (F11) 520 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X3 (F25) xDrive 20 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X1 (E84) sDrive 20 i 2011-2015 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X1 (E84) xDrive 20 i 2011-2015 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 (F30, F35, F80) 328 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 (F10, F18) 520 i 2011-prezent 163CP (120 KW) 1997cmc,

BMW Z4 (E89) sDrive 20 i 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW Z4 (E89) sDrive 28 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW X3 (F25) xDrive 28 i 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 3 (F30, F35, F80) 320 i 2012-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 1 (F20) 125 i 2011-prezent 218CP (160 KW) 1997cmc,

BMW 5 GRAN TURISMO (F07) 550 i 2012-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 5 GRAN TURISMO (F07) 550 i xDrive 2012-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 3 (F30, F35, F80) 320 i xDrive 2011-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 (F30, F35, F80) 328 i xDrive 2011-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 3 Touring (F31) 328 i 2012-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 6 Coupe (F13) 650 i 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 6 Coupe (F13) 650 i xDrive 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 6 Cabriolet (F12) 650 i 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 6 Cabriolet (F12) 650 i xDrive 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 750 i xDrive 2012-2015 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 750 i 2012-2015 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 3 Touring (F31) 320 i 2012-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 Touring (F31) 320 i xDrive 2012-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 Touring (F31) 328 i xDrive 2012-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 1 (F20) 125 i 2013-prezent 238CP (175 KW) 1997cmc,

BMW X1 (E84) sDrive 16 i 2013-2015 143CP (105 KW) 1592cmc,

BMW Z4 (E89) sDrive 18 i 2013-prezent 156CP (115 KW) 1997cmc,

BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 320 i 2013-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 328 i 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 1 (F21) 125 i 2011-prezent 218CP (160 KW) 1997cmc,

BMW 6 Gran Coupe (F06) 650 i 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 6 Gran Coupe (F06) 650 i xDrive 2011-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 1 (F21) 125 i 2013-prezent 238CP (175 KW) 1997cmc,

BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 320 i xDrive 2013-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 328 i xDrive 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 5 (F10, F18) 520 i 2015-prezent 170CP (125 KW) 1592cmc,

BMW 5 (F10, F18) 550 i 2013-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 5 (F10, F18) 550 i xDrive 2013-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 5 Touring (F11) 550 i 2013-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 5 GRAN TURISMO (F07) 528 i 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW X5 (F15, F85) xDrive 50 i 2013-prezent 449CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 4 Coupe (F32, F82) 428 i 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Coupe (F32, F82) 428 i xDrive 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i 2013-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i xDrive 2013-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 2 Coupe (F22, F87) 220 i 2013-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 428 i 2013-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 4 Gran Coupe (F36) 428 i 2014-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Gran Coupe (F36) 428 i xDrive 2014-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 428 i xDrive 2014-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW X3 (F25) sDrive 20 i 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X4 (F26) xDrive 20 i 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X4 (F26) xDrive 28 i 2014-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 420 i 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i xDrive 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW X6 (F16, F86) xDrive 50 i 2014-prezent 450CP (330 KW) 4395cmc,

BMW 2 Cabriolet (F23) 220 i 2014-prezent 184CP (135 KW) 1997cmc,

BMW 2 Cabriolet (F23) 228 i 2014-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW X5 (F15, F85) xDrive 40e 2015-prezent 245CP (180 KW) 1997cmc,

BMW X5 (F15, F85) xDrive 40e 2015-prezent 313CP (230 KW) 1997cmc,

BMW X5 (F15, F85) xDrive 40e 2015-prezent 279CP (205 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3