ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 826703(1222505) pentru CITRO AX (ZA-_) 10
Cod: 826703
Producator: VALEO
Coduri OE: 1222505, 1223419, 12255020, 12259721, 1226005, 21211222505, 21211223419, 21211226005
numai împreuna cu: 835004
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Diametru 1 [mm]: 229
Versiune: DBR
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Diametru 2 [mm]: 228,6
Profil butuc roata: 23,13 x 29,13
Articol completare/Info suplimentar 2: fara volanta
Cod motor: M21D24WA
An fabricatie pana la: 12/1985
An fabricatie de la: 03/1990
Producator: VALEO
Coduri OE: 1222505, 1223419, 12255020, 12259721, 1226005, 21211222505, 21211223419, 21211226005
numai împreuna cu: 835004
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Diametru 1 [mm]: 229
Versiune: DBR
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Diametru 2 [mm]: 228,6
Profil butuc roata: 23,13 x 29,13
Articol completare/Info suplimentar 2: fara volanta
Cod motor: M21D24WA
An fabricatie pana la: 12/1985
An fabricatie de la: 03/1990
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E36) 325 i 1990-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 325 i 1992-1999 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 24V 1989-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 525 iX 24V 1991-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 i 1991-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 ix 1992-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 325 i 1993-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 323 i 1995-1999 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E39) 525 td 1997-2003 116CP (85 KW) 2497cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.