ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 828583(1609063380)
Cod: 828583
Producator: VALEO
Coduri OE: 1609063380, 9805135880, 9805135900
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 148,5
Diametru 2 [mm]: 170
Numar dinti: 21
Articol extins/Informatii de extindere: fara rulment presiune
Cod motor: DW10FD
An fabricatie de la: 01/2014
Tip cutie viteza: ML6C
Producator: VALEO
Coduri OE: 1609063380, 9805135880, 9805135900
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 148,5
Diametru 2 [mm]: 170
Numar dinti: 21
Articol extins/Informatii de extindere: fara rulment presiune
Cod motor: DW10FD
An fabricatie de la: 01/2014
Tip cutie viteza: ML6C
Kit-uri ambreiaj VALEO V828583 | 1146,24 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN DS5 (KD_, KF_) 2.0 HDi 2011-2015 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 2009-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 2009-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 5008 (0A_, 0E_) 2.0 HDI 2012-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 3008 (0U_, HU_) 2.0 HDi 2011-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 508 SW (8E_, 8U_) 2.0 HDi 150 2014-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 508 (8D_) 2.0 HDi 150 2014-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Picasso II (3D_) 2.0 BlueHDi 150 2013-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Picasso II (3D_) 2.0 BlueHDi 135 2013-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso II (3A_, 3E_) 2.0 BlueHDi 135 2013-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Grand Picasso II (3A_, 3E_) 2.0 BlueHDi 150 2013-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 308 II 2.0 BlueHDi 150 2013-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 308 II SW 2.0 BlueHDi 150 2014-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CITROEN DS5 (KD_, KF_) 2.0 BlueHDi 150 2014-2015 150CP (110 KW) 1997cmc,
DS DS 4 / DS 4 CROSSBACK 2.0 BlueHDi 150 2015-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
DS DS 5 2.0 BlueHDi 150 2015-prezent 150CP (110 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.